Szukam gildii PvE. Ts3 oczywisty. Jakaś miła grupa (nie masówka) miłych i ogarniętych ludzi, którzy maja za grosza szacunku. W gw2 nie mam dużego doświadczenia.
Gildia
zapraszam na ts3.fenixgaming.tk ;-) pogadać mozemy na temat GW2 no i gildię można założyć
http://mmorpg.org.pl/forum/topic/60194-guildwars-2-endg-w-poszukiwaniu-endgamu/
Zapraszam do nas
Jeśli jesteś nowy, chętnie odpowiem na pytania.
Tyle, że szukam gildii na Blacktide (czy jakoś tak)
@StanowczyAnus
Nie ważne z jakiego jesteś serwera, gildie są między serwerowe (Chyba, że szukasz takiej, której większość oblega Twój serwer, bo i u nas kilku jest z BT), ale jeżeli nie masz dużego lvl'a, to polecam zmienić serwer na Seafarer Rest (Ja tam poświęciłem swojego 80, full wy'gear'owanego warriora i nie żałuję ^^) i dołączyć jak napisał wyżej Frosty do ENDG, gildia fajna, pomocna (Tylko nie pytaj o buildy ranger'a, bo dowiesz się, że czas zmienić postać ), ogólnie Seafarer Rest po zmianie postrzegam jako sto razy lepszy od BT. Gem'y są tańsze (Całkiem sporo! prawie 4g od gema), jeszcze nigdy nie widziałem, żeby SFR przegrywało WvW, więc na Edge of the Mist wyexpisz się błyskawicznie (Sam nawet z Tobą pobiegam, bardzo często oblegam tamto miejsce ^^). Ogólnie, polecam - Derpblade.
Nie rozumiem jak poświęciłeś? Uzbieram 2400 gemów i zmienie serwer
Poświęciłem ponieważ zbieranie kasy na te 2400 gem'ów zajęłoby tyle, co zrobienie nowej postaci, wbicie nią 80 lvla i wygearowanie (+ Takie poświęcenie to zawsze motywacja do stworzenia nowej postaci, warriorzy są nudni i przereklamowani, większość gra z przymusu, bo zdaniem niektórych tylko on się do czegoś nadaje - gówno prawda). No i jak miałbym 2400 gem'ów to nigdy w życiu nie wydałbym ich na zmianę serwera, bo jak już mówiłem, szybko sobie wbiję ten 80lvl, wygearuje postać (Kasa przecież zostaje), to wolę tą kasę przeznaczyć na klucze dla nowej postaci czy chociażby fashiony. ^^