Gitara

Witam, przymierzam się do kupna gitary klasycznej. Będzie to moja pierwsza gitara na której chciałbym nauczyć się grać. Budżetu nie mam zbyt dużo więc cena najlepiej ~200 zł. ( może być więcej trochę, ale lepiej by nie przekraczało )

Na allegro znalazłem coś takiego :

gitara na allegro

Jednak nie znam się zbytnio na tym wykonaniu i chciałbym zasięgnąć rady kogoś kto się zna ;)

@Edit: 500 zł raczej nie dam rady ;/

Szczerze gitara za 200 zł to jest po prostu shit. Jednak jeżeli jest to Twój pierwszy instrument to najlepiej nie przeholować z wydatkami i kupić. Z czasem zdecydujesz czy to jest dla Ciebie i możesz kupić coś lepszego by potem nie żałować. Ja swoją pierwszą kupiłem za 500 zł akustyka i nie żałuje. Mam go do dziś :)

Jak dla mnie na allegro nie opłaca się kupować gitar...

Jak już używane to tylko od zaufanych osób.

Osobiście polecam pójść do sklepu muzycznego i popytać się o szczegóły bo to ważne :)

Polecam ci FORUM gitarowe, na którym na pewno znajdziesz większą pomoc w znalezieniu gitary.

Od siebie dodam że kupowanie gitar z allegro w bardzo niskiej cenie nie jest dobrym wyborem.

Słabe wykonanie i ledwo nadają się do gry.

Ja swoją pierwszą gitarę też kupiłem z allegro. Uznałem że jak będzie HYBRYDOWA to będzie awesome. Dzień później poczytałem o firmach od których trzeba trzymać się z daleka i okazało się że wybrałem gitarę z jeden z tych firm. Cóż przemęczyłem się jakość przez rok, a od kilku tygodni cieszę się nowiutkim solidnym elektrykiem.

A i jeżeli zamierzasz w przyszłości przenieść się na elektryka to kup akustyka.

Dzięki, poczytam forum które podałeś. Ale takie pytanko korzystając z okazji. Dlaczego brać akustyka anie klasyka?

@Edit: No to jutro czeka mnie wycieczka do sklepu muzycznego. Jednak mam kolejne pytanie. W jakiej cenie można kupić akustyka do nauki ?

Klasyki są do muzyki hmmm klasycznej, nie wiem jak to opisać.

Wiem natomiast że na akustyku możesz zagrać nawet i piosenkę z gatunku metalu ale w wersji akustycznej.