Gra ktoś z Was w LaTale?

Gra ktoś z Was na europejskiej wersji LaTale? Pytam się, bo wgl polaków nie spotykam :( Jeśli gracie to piszcie tutaj swoje nicki :)

I mam jeszcze przy okazji pytanie, czy znacie jakąś polską gildię? ;)

Wydaje Ci się, że polaków nie ma, gra ich bardzo dużo, ja osobiście gram w Latale od czterech lat z tym, że teraz sobie przerwę zrobiłem. O full polską gildię będzie ciężko, nie szukaj takiej bo i angielskich większość jest bardzo miła :) Powinieneś się cieszyć, że polacy nie grają, w końcu to oni są znani z bycia Neo Kid (chociaż oczywiście nie wszyscy, to tylko stereotyp), BTW. nie ma czegoś takiego jak Europejska wersja La Tale xd w OGP nawet jak zaznaczysz Europe to Latale w dalszym ciągu jest amerykańskie ^^

Wydaje Ci się, że polaków nie ma, gra ich bardzo dużo, ja osobiście gram w Latale od czterech lat z tym, że teraz sobie przerwę zrobiłem. O full polską gildię będzie ciężko, nie szukaj takiej bo i angielskich większość jest bardzo miła Powinieneś się cieszyć, że polacy nie grają, w końcu to oni są znani z bycia Neo Kid (chociaż oczywiście nie wszyscy, to tylko stereotyp), BTW. nie ma czegoś takiego jak Europejska wersja La Tale xd w OGP nawet jak zaznaczysz Europe to Latale w dalszym ciągu jest amerykańskie ^^

Ale jak wchodzisz przez launcher do gry to tam masz do wyboru, czy North America czy EU ;d Ale nie sprawdzałam czy to 2 różne serwery xd

Jak już pisałem, podział North America/Europe, jest tylko dla Rumble Fighter i (Nie jestem pewien czy to też z OGPlanet) Lunia Online, serwer Latale jest jeden i ten sam, niestety, bardzo chciałem wrócić do gry, aby chociażby Ci pomóc... Jednak mam pewien problem, ponieważ próbując włączyć grę, po update launchera i xtrap, gra w ogóle się nie włącza, nic się nie dzieje jakbym nigdy nie próbował włączyć... Prywat Latale mi trybi normalnie a jednak oficjal się nie włącza, spróbuje pogrzebać aby naprawić ten problem, jeżeli się uda to już poznasz jednego polaka do pomocy ^^