Gra magiem oplacalna?

Gra ktos Jeina i mogłby sie o niej wypowiedziec czy podrzucic jakis prosty deck do niej? Bo bardzo mi sie podoba

Dzieki i mogłby ktoś coś powiedzieć o innych klasach? bo dopiero zaczynam :)

Druid jest dobry na początek, a przez wielu ludzi uważany za op.

Druid jest dobry na początek, a przez wielu ludzi uważany za op.

Kazda klasa jest OP na swoj sposob

Priest-przy 7dropach mozna uzyskac karte z 32atk/32hp

Hunter- Beast Master. jezeli lubisz buffowac swoich stronnikow

Warrior- Polecam LowAgroBuild czyli niewazne co robisz. atakujesz prosto w Przeciwnika a nie w karty

Warlock- Jak grasz z Overload to zazwyczaj jest tak ze prowadzi gre

Mage- Gurubashi + jej spell = OP.. i jeszcze jak uzyjesz pyroblast i fireballe to masakra.

Paladin- niegram nim zaduzo a jak juz to Blood Knight ( za kazdy divine shield +3/+3 ) i klade tak z 3,4 divine shields

reszta klas jeszcze niegralem chociaz sa odblokowane..

wiecej pytac co do Priesta Warriora pisac na PW

Na poczatku gry nie spotkalem jeszcze druida

Grałem długo kapłanem, ale zmieniłem na maga, ma po prostu ciekawsze karty.

Ja natomiast mam 35 level rogue i przy moim deck'u, win ratio na poziomie 75%. Z ranku 25 do 16 bez żadnej porażki. Rush deck z Defias Ringleader, kilka kart z małym kosztem na dobieranie :D Polecam

każda klasa jest OP... myślę, że to stwierdzenie jest bez sensu, bo tu liczy się jaki ma sie deck a nie jaka klasą sie gra. Graj tym czym ci się podoba. Ja mainuje maga(60lvl) i warlocka, podoba mi się dojechałem do 4 rank, a przykładowo mój przyjaciel rogalem na rush deck dojechał do 3( wszystko przed resetem). Tutaj liczy się jakie masz karty, bo np. takim rogalem bez Leroy'a będzie ci ciężej się wybić( ciężej, to nie to samo nie możliwe). CO do klas:
Zalety:
Mag= Mana wyrm, frost elemental, łatwe czyszczenie boardu np. flame strike. Gurubashi nie jest zbyt często używany w dekach( no ale każdy gra jak chce)
Shaman= trzeba potrafić ocenić sytuacje i dobrze gospodarować overloadami( spirit wolves niszczą early game dość mocno ^^), fire elemental i earth elemental, dość silne karty(można się spodziewać nerfa fire ele)
Pal= łatwe combo typu równość+konsekracja, dobra karta legendarna, dobre bronie.

Hunter= dobry poke+ pułapki, 90% hunterów takich właśnie widzę, szarża+trapy+spuścić psy i buzzer

Warlock= Mountain+molten giants (stakowanie kart+coraz mniej hp) do tego karty, które cię healują i tak dotrwać do 9 tury i mając na stole gianty używa się legendarnej.( warlockiem najłatwiej zrobić murlock deck)

Rogal= dobry rush+ dużo można zyskać z combo pasywów

Druid= jeden z najsilniejszych late gamów np. 8/8 taunt, 5/10 taunt, 3 many=8hp odnowionego, czy też dodatkowe 2 kryształy many etc.

Warrior= dobre bronie+ piratka+execute. Dużo możliwość buffowania

Prist= możliwość skopiowania kart, nie raz dawała mi ragnarosa etc. jednak jak na razie prist uważany jest za jedną z tych klas, które ma słabe klasowe karty.

jednak z grubsza liczą się nie tylko klasowe karty. Najpopularniejsze, które często zmieniają obraz gry np:
ragnaros, Ysera, Sylva, tinkmaster,


Jak mówiłem nie liczy się klasa ale deck jaki masz i czym lubisz grać.

Smiało, możesz mnie dodać na battlenecie Sokoren#2806 chętnie pomogę w składaniu decku etc. Także polecam ci wydawać cały gold na areny, zawsze możesz zyskać, a najwyżej stracisz parę golda( bo paczka kart jest zawsze)+ nauczysz się sporo o grze.

Narazie pykam sobie wojownikiem potem obczaje rexxara i sobie kogos wybiore :)

Gra ktos Jeina i mogłby sie o niej wypowiedziec czy podrzucic jakis prosty deck do niej? Bo bardzo mi sie podoba