Witam, jestem graczem konsoli Xbox one, naszła mnie ochota na pogranie w jakieś MMORPG, aktualnie nie dysponuje komputerem więc zostaje konsola…
Chciałbym, aby wypowiedziały się osoby które grają na konsoli, interesuje mnie gra, w której jest dostateczna ilość graczy na dobrą zabawę.
Gra MMORPG na xbox one
Jedyne co mi przychodzi na myśl to The Elder Scrolls Online, owszem nie grałem na konsoli ale wiem że jest duża pula graczy (nawet z polski) grająca w eso na konsoli, nie ważne czy ps czy xbox
W eso na xboxa masz jak sie nie mylę dwie Gildie w jednej któej gram od ponad roku z przerwami, Nighthunters Polska , drugiej nazwy nie podam bo nie pamietam , ale z tym że ta druga to pseudo Polska Gildia PVP . Kilku sfrustrowanych graczy co odeszli od nas i liczyli że utworzą Polską Gildię PVP no coś im nie pykło. Tak że szukaj na czacie w grze w np. Deshan kogoś z NHP napisz po prostu a ktoś się odezwie. Chłopaki ogarniają PVE,PVP Triale czaskają hard mody więc jest co z nimi robić . Bardzo pomocni Polecam z całego Serca. Ja aktualnie mam przerwę od ESO wiec nie dodam .
MMORPG na konsole? daj pan spokój…
TESO może się nadać, ale czy to mmorpg? można dyskutować
Neverwinter Online
Gdybym miał xboxa to zdecydowanie w ESO bym poszedł. Nawet wiele video z guidami czy streamów jest prosto z xboxa, tak więc baza graczy musi być spora.
Nie koniecznie streamy muszą być z Xboxa, wiele osób po prostu podpina pada do kompa i używa wbudowanego schematu Xbox w TESO na PC.
Mało MMO na konsole w ogóle jest. Poza tym co wymienili ludzie to może nie typowe MMORPG, Elite Dangerous jest na XBO. The Division 2 to takie niby MMO też.