Gracze ArcheAge Unchained są zawiedzeni przepustką sezonową ArchePass

ArcheAge Unchained w ogólnym rozrachunku ma się dobrze. Zetrig ostatnio ogrywał tego MMORPG-a na streamie i był całkiem zadowolony. Co ciekawe, kolejki nadal się pojawiają, więc może zdarzyć się sytuacja w której nie będziecie mogli zalogować się na serwer.

Udało się nawet naprawić błąd, przez który dzięki World Bossom można było wejść w posiadanie dużej ilości złota. Ga…

Przeczytaj cały

Dla graczy housingowych jak ja, nie ma to absolutnie znaczenia. Tam jest do 17 questów. Czyli można zrobić mniej jak się podoba. :blush:

Dlatego dla takich graczy powstały simsy :wink:

Simsy są dla dzieci. A ArcheAge także dla dorosłych. Nadto tu wczoraj byłem na CR, gdzie było w kilku oddziałach wg moich szacunków ok 500 graczy w evencie naraz w Rifcie . Znajdź mi inną taką gierkę na rynku, gdzie jest tak masowa kooperacja i wszyscy się wyśmienicie bawią.

Tu i tu jest malowanie domków w grze :wink: Jaki gracz taki content. Wg. twoich szacunków 500 graczy, precyzyjnie widzę :wink: A inne gry gdzie tyle osób kooperuje? WG. MOICH SZACUNKÓW Aion w czasach świetności, Wintergrasp czy inny mass pvp w WoWie chociaż aktualnie na classicu do stv tak wyglądało, Albion… W sumie troche tych giet kooperacyjnych jest. A, i jeszcze jedno żeby była jasność. Jeśli sądzisz, że ktokolwiek jest w stanie dowodzić “500” graczami w sposób skoordynowany i złożony to się mylisz :wink: Po prostu prawdopodobnie aktywność którą wykonywaliście była mało złożona i skomplikowana. Pewnie jedyne co robiliście prócz duszenia rotacji kilku skili to unikanie dosłownie kilku prostych mechanik bossa więc nie pisz mi tu o jakichś wielkich kooperacjach bo są dużo ambitniejsze tytuły które to faktycznie posiadają :wink:
ArchAge to pvp czy ci się podoba czy nie ;D

Co Ty za bzdury piszesz. Tu masz oddziały do 100 osób. W Planetside2 chyba do 36 graczy. I nadto nie mają te tytuły żadnej konkurencji w masowej kooperacji.
Naraz w jednym miejscu te tytuły są wstanie zgromadzić wszystkich graczy z serwera. Czyli walki 1k na 1k graczy są możliwe.

A szacunki robiłem w AAU zliczając oddziały z graczami.

AAU to także PvP. Ale dla mnie to głównie housing i PvE, a PvP to jest gdzieś w tle. Poza naturalnie arenką i masowymi eventami jak walki w polu.

Ale ja nawet nie napisałem nic o żadnym Planetside2, masz jaki problem z czytaniem?
Czyli rozumiem, że nie byłeś na żadnym WG w WoWie :smiley: Nie grałeś też w Albiona gdzie walczyły ze sobą gigantyczne zergi.


Pokaż to liczydło na którym liczyłeś te oddziały ^^
ps. tu masz film do 240 graczy w kooperacji :smiley: Szkoda, że na wooden pc ale film z przed 6 lat więc teraz to wygląda trochę lepiej. Nie wiem ile stało po drugiej stronie barykady bo nie mam magicznego liczydła

Znaczy to, że na CR w konkretnym celu zrobienia questa przychodziło +/- 400 graczy to jest to fakt.
Czy da się nimi dowodzić? Nie.
Z kooperacją nie ma to nic wspólnego, to raczej clown fiesta.
Poważne gildie stronią od tzn. Pug rajdów.
Aktualnie największa “zorganizowana” ekipa na serverze alexander biega w 150-200 osób +/-. (z tego co mi wiadomo tzn. east ma alliance 3-4 największych gamingów i siedzą razem na teamspeakach w 200 osób xD)

Archeage przez swoją optymalizację i ilość rzeczy, które się dzieją najlepiej sprawdza się jednak w takich bitkach 50 vs 50 no może 70 vs 70.

Przecież tu jest 50 graczy. Jaja sobie ze mnie robisz?
A zajrzyj teraz do AAU na GR to Ci oko od ilości graczy zniebieścieje.

No tak, 5 raidów po 40 graczy + randomy to faktycznie 50 graczy. Chyba zaczynam wątpić w to twoje magiczne liczydło :wink:

Przecierz do 50 liczyć potroafię i wszyscy nicki maja zielone i stanowią przytłączającą ilośc postaci. pomijając że kopia jest chyba na w 320x200. Daj coś w 1920x1080 to policzymy.
Tu masz przykład z AAU.

Czyli rozumiem że policzyłeś nicki wszystkich graczy przez te minuty ktore trwał filmik i wyszło ci 50? To wymień te nicki :smiley:

A ja tam widzę 1 raid. Zresztą tam trudno cokolwiek zobaczyć bo grafika chyba jeszcze z cga ;).
Policzyłem oddział, to jest zielone postaci w Twoim linku i jest ich przytłaczająca większość. Arytmetyka się kłania kolego. Nadto w WoWie jest stary silnik i na logikę przy dużej rozdzielczości pociągnie może z 50 postaci łącznie z mobami.

A AAU to wersja 64 bitowa. Nie ma skali porównawczej nawet.

I znowu “nie wiem ale sie wypowiem” :wink: Ale no masz racje, gosciu od filmika celowo kłamie :smiley: Masz rację, AA najlepszy mmorpg gdzie ludzie wibjaja endgame ity po kilku dniach serwera.


Masz tu i napisz, że też ich tylu nie ma bo ich tylu nie policzyłeś xD

Nie chcę się nad Tobą znęcać bo czytałem o zmianach w silniku WoWa ciut.
Niech każdy sam oceni. WoW zrobił duży skok milowy bo jego silnik rozpoznaje więcej RAMu niz 4Gb i jest 15% szybszy od wersji 32 bitowej. :slight_smile:

Ty chcesz o silnikach graficznych rozmawiać jak ty liczyc nie umiesz?
Masz racje, to nie ma sensu :slight_smile:

PS na CR na alexandrze jest tyle ludzi, że się moby nie wczytują i nie pozwala spawnić mountów.
+/- 400 osób przychodzi na każdy CR.

Racja na CR przychodzi sporo ludzi i jest tak jak kolega Bemol napisał. Jest tak dużo ludzi że moby sie nie wyświetlają bo jest limit npc (nie jest to wina komputera) trzeba bic AOE na slepo. Zdecydowana większość ludzi 70-80% nic nie robi bo i tak to nie ma sensu moby i boss padnie i tyle, Q zaliczony.