Grafika w Lineage 2

Witam.

Właśnie zastanawiam się nad powrotem do L2. Podobno nawet darmowy jest :P. Ciekawi mnie jak prezentuje się grafika na tle np. Aiona. Można też uwzględnić kronikę Goddess Of Destruction bo widzę że ma być zaktualizowany silnik grafriczny (niestety nie wiem czy tak kronika już jest czy dopiero będzie).

Aha i ostatnio jak grałem w Lineage 2 to było C2/C3 (pewnie część z was na świecei nei było heh).

Siema ja mogę z tobą pograć ale nie umiem jakbyś mi pomógł to pogram :D moje gg 32195733

On nie szuka kompana go gry, tylko pyta się jak prezentuje się grafa :P

Po filmikach na yt widzę, że L2 wypada trochę słabiej, ale nie kieruj się moją opinią. Nie grałem, nie znam się

L2 Nadal bardzo dobrze, chociaż silnik ma prastary. Ale nałożyli shaderów, tekstury lepsze, boli trochę design lokacji, ale ogólnie postacie i światełka całkiem dobrze.

Grafika miodzio jak na tak starą grę, mnie jednakże kronika GOD zraziła do siebie i zaprzestałem grania, ale Ty spróbuj może akurat się przekonasz, chociaż wątpię skoro jesteś dzieckiem c2/3. Teraz nawet w L2 zrobili daily Q oraz znerfili pk, teraz karmę za 1 osobnika zbija się 2-3h, a utrzymaj się na globalu zbijając karmę i unikając graczy przez ten czas. ;s

Wg mnie grafika w Lineage2 jest zdecydowanie lepsza niż ta w Aion. No GoD jest specyficzny, co do daily to nie najgorszy pomysł, aż tak dużo nie dają, a jest cos nowego. Co do systemu PK zgodze się - nie powinni tego ruszać ;p

Dzięki za odpowiedzi. Po skończeniu sesji mam zamiar na wieczorki jakieś dobre mmo znaleźć. A że najmilej wspominam czasy z L2 temu się pytam. Chociaż teraz tyle ciekawych propozycji, że ciężko coś bedzie wybrać.

pozdrawiam

Witam.