Gram.pl i jego profesjonalizm

Złożyłem zamówienie na pre-order Wildstara 1 maja, dostałem informację, że dane do przelewu wyślą mi 7 dni przed startem. Tak więc dostałem 26 maja maila z danymi i informacją, że grę dostanę 3 czerwca :blink: Napisałem do nich maila co w takim razie z headstartem, który zaczyna się 31 maja. Dostałem taką oto odpowiedź:

Witam,Po złożeniu zamówienia pre-orderowego otrzymasz kod, który aktywuje zarównobeta weekendy jak i 3 dniowy, przedpremierowy dostęp do gry Wildstar. Kodotrzymasz drogą mailową, ale będzie on dostępny również w szczegółachzamówienia.Pozdrawiam--Piotr MaciasDział Obsługi Klienta gram.pl

W sumie mi to pasowało, mogę otrzymać kluczyk, a później wyślą pudełko. Dziwne jest i tak to, że są oficjalnym dystrybutorem, a gry wysyłają po starcie, chociaż w opisie gry na stronie jest napisane, że zawiera dostęp do headstartu. Przelałem w ten sam dzień pieniążki no i czekam.

Następnego dnia potwierdziło wpłatę, ale żadnego maila nie dostałem. Wysłałem kolejnego maila z zapytaniem, a odpowiedź była identyczna co ta poprzednia. W piątek wysłałem kolejnego maila, ale odpowiedzi nie dostałem tak jak klucza. Właśnie k%#$@ straciłem trzy dni gry, które są bardzo ważne, bo miałem startować ludźmi z gildii. Co teraz zrobić? Jakiś koleś pisał na fb, że nawet nie da się anulować zamówienia.

Wejdz na sowje konto w sklepie > zamowienia > WS > szczegoly zamowienia > bonusy tam powinien byc klucz na 3 dni headstart . Tez u nich zamawailem i klucz na mail nie doszedl ale na stronie juz byl

Zamówiłem bez konta, a w szczegółach zamówienia nie widzę żadnych bonusów ;/

Pisz do nich ze chcesz klucz do headstartu bo nie dostales na maiala. Co 2 h wysylaj w koncu odpisza

Złożyłem zamówienie na pre-order Wildstara 1 maja, dostałem informację, że dane do przelewu wyślą mi 7 dni przed startem. Tak więc dostałem 26 maja maila z danymi i informacją, że grę dostanę 3 czerwca Napisałem do nich maila co w takim razie z headstartem, który zaczyna się 31 maja. Dostałem taką oto odpowiedź: W sumie mi to pasowało, mogę otrzymać kluczyk, a później wyślą pudełko. Dziwne jest i tak to, że są oficjalnym dystrybutorem, a gry wysyłają po starcie, chociaż w opisie gry na stronie jest napisane, że zawiera dostęp do headstartu. Przelałem w ten sam dzień pieniążki no i czekam. Następnego dnia potwierdziło wpłatę, ale żadnego maila nie dostałem. Wysłałem kolejnego maila z zapytaniem, a odpowiedź była identyczna co ta poprzednia. W piątek wysłałem kolejnego maila, ale odpowiedzi nie dostałem tak jak klucza. Właśnie k%#$@ straciłem trzy dni gry, które są bardzo ważne, bo miałem startować ludźmi z gildii. Co teraz zrobić? Jakiś koleś pisał na fb, że nawet nie da się anulować zamówienia.

Miałem podobną sytuację w przypadku premiery MoP. Zakupiłem preorder, który miałem otrzymać dzień przed premierą. Na szczęście zamówiłem odbiór w sferisie i olałem odbiór, bo gra przyszła dopiero w czwartek a miała być już w poniedziałek. Niestety widzę coraz częściej olewactwo ze strony gram.pl

Złożyłem zamówienie na pre-order Wildstara 1 maja, dostałem informację, że dane do przelewu wyślą mi 7 dni przed startem. Tak więc dostałem 26 maja maila z danymi i informacją, że grę dostanę 3 czerwca :blink: Napisałem do nich maila co w takim razie z headstartem, który zaczyna się 31 maja. Dostałem taką oto odpowiedź:

Witam,Po złożeniu zamówienia pre-orderowego otrzymasz kod, który aktywuje zarównobeta weekendy jak i 3 dniowy, przedpremierowy dostęp do gry Wildstar. Kodotrzymasz drogą mailową, ale będzie on dostępny również w szczegółachzamówienia.Pozdrawiam--Piotr MaciasDział Obsługi Klienta gram.pl

W sumie mi to pasowało, mogę otrzymać kluczyk, a później wyślą pudełko. Dziwne jest i tak to, że są oficjalnym dystrybutorem, a gry wysyłają po starcie, chociaż w opisie gry na stronie jest napisane, że zawiera dostęp do headstartu. Przelałem w ten sam dzień pieniążki no i czekam.

Następnego dnia potwierdziło wpłatę, ale żadnego maila nie dostałem. Wysłałem kolejnego maila z zapytaniem, a odpowiedź była identyczna co ta poprzednia. W piątek wysłałem kolejnego maila, ale odpowiedzi nie dostałem tak jak klucza. Właśnie k%#$@ straciłem trzy dni gry, które są bardzo ważne, bo miałem startować ludźmi z gildii. Co teraz zrobić? Jakiś koleś pisał na fb, że nawet nie da się anulować zamówienia.