Grim Dawn całkowity brak plynnosci

Witam, mam orginalny Grim na steamie, jesli chodzi to sprzęt to raczej ok ; procesor Intel Core i7-3537U 2,5Ghz, Ram 8G 64 bitowy Windows 10, Grafika AMD Radeon HD 8730M, srerowniki aktualizowalam wczoraj. A gra nie jest w ogole do grania , zacina sie masakrycznie nie dotarlam jeszcze do walki bo przemieszczam sie skokowo. Prawda taka ze kompletnie nie znam się staralam sie zrobic to co przeczytalam w poradnikach. Jak ktos ma jakis pomysł niech napisze.

Po pierwsze jaki laptop i czy ma integre jak ma to ustawić grim dawn na hd 8730, jeśli to nie to msi afterburner OSD i zobaczyć co się dławi i wtedy pisać

Twój post zawiera prawie zero informacji co zrobiłaś ,prócz updateów

Pisz czego próbowałaś bo to ułatwi nam życie

Po pierwsze jaki laptop i czy ma integre jak ma to ustawić grim dawn na hd 8730, jeśli to nie  to msi afterburner OSD i zobaczyć co się dławi i wtedy pisać

Twój post zawiera prawie zero informacji co zrobiłaś ,prócz updateów

Pisz czego próbowałaś  bo to ułatwi nam życie

Laptop dell inspirion , jak juz pisalam jestem kompletnym laikiem jesli chodzi o komputer mozna powiedziec ze umiem go włączyc, piszesz ustawic grim na hd itd, jezeli mozesz napisac znajdzi plik taki a taki i zmien tu to i to to moze sobie poradze co do kart to wedlug tego co widze to sa dwie ale do odpalenia gry moze byc użyty tylko radeon, druga musi byc wylączona. A co zrobilam poza uaktualnieniami to poprzez booster zwiekszyłam wydajnosc gry i to wszystko

Daj rozdzielczosc HD i ustawienia na LOW. Taki lapek powinien ciagnac gre.