Guild Wars 2 - 7 lat temu, w tym dniu, otrzymalibyśmy dodatek do gry - Factions. Jak twoim zdaniem wygląda teraz GW2?

Temat przekopiowany z reddita, bo bardzo ciekawy.

Rok i 2 dni po premierze, do świata Tyrii zawitała kampania Factions.

Trailer:

Oferowało to:

  • 2 klasy - rytualista i zabójca,
  • update zielonych broni
  • 30 nowych lokacji
  • 13 misji fabularnych
  • 200 nowych zadań
  • 30 skilli na jedną profesję (razem 240)
  • nowe arenki PvP
  • 4 nowe Guild Halle
  • System frakcji
  • 3 wyzwania
  • Wojny frakcji
  • Misje elitarne - Głębiny, Urgoz
  • Nowy system płaszczy gildyjnych
  • i wiele innych, mniejszych rzeczy

W Guild Wars 2:

  • The Lost Shores.
  • Fractals of the Mists.
  • Flame and Frost.
  • The Secret of Southsun.
  • Last Stand at Southsun.
  • Super Adventure Box.
  • Dragon Bash.
  • Sky Pirates of Tyria.
  • Bazaar of the Four Winds.
  • Cutthroat Politics.
  • Queen's Jubilee.
  • Clockwork Chaos.

Czyli dodanie fractali, kilku jumping puzzli, point of interest, pozbycie się cullingu, nagrody w WvW, update dungeonów, dodanie przedmiotów ascended, update achievementów, nagrody za punkty achievementów, nagrody za daily/monthly achievementy, rozdzielenie kolejek PvP na solo i grupowe kolejki, więcej broni i innych przedmiotów.

Póki co, tyle mi do głowy wpadło. Piszcie co jeszcze dostaliśmy, żeby nie było, że hejtuję i manipuluję.

Co myślicie o obecnym Guild Wars 2? Oferuje dużo czy mało? Wciąż gracie, czy odłożyliście grę na półkę? Za 6 miesięcy, 7 lat temu, otrzymalibyśmy kolejną, ostatnią samodzielną kampanię - Nightfall z m.in.: nowymi lokacjami i profesjami, a także systemem bohaterów.

To co mamy dostać w Guild Wars 2:

- Ascended armor i weapon (weapon to już 3 września),

- Guild Hall i housing system,

- Nowe umiejętności dla klas,

- Nowy fractal,

- zmienienie/stworzenie od początku istniejących dungeonów,

- nowy sposób otrzymywania precursorów,

- nowe bronie legendary,

- nowy tryby i mapy w PvP.

Jaram się housing systemem i Guild Hall. :)

Jednak według mnie przydałaby się jakaś nowa klasa i rasa. Zdecydowanie.

Osobiście, poza otwartym światem, brakiem NPC w party, mniejszymi możliwościami budowania postaci oraz dupiatą fabułą, nie widzę różnicy pomiędzy oboma tytułami. W jedynce również powtarzałeś w kółko to samo, farmiłeś tymi samymi buildami itd.

W chwili obecnej jest taki sam, jaki był GW1 na początku - jak ktoś zrobił fabułę i odkrył świat, to mógł rzec "Mój trud skończony" (no, było jeszcze maxowanie kilku titli, w tym LDoA, ale nie popadajmy w skrajności). Później dodali Sorrow Furnace, UW, FoW, dzisiaj Urgoz i Kanaxai, za 6 miesięcy DoA,o HM nie wspomnę.

Gierka jest dobra i ma potencjał, a ArenaNET ma już doświadczenie z grą tego typu. Wierzę, że daleko zajdzie. Gram nieprzerwanie od ponad roku (headstart) i mam już te kilka tysięcy godzin przegranych.

Moim zdaniem powinni zrobić dodatek, bo jak dodają content po trochu, to się tego nie zauważa.

A według mnie jest dobrze na tą chwilę, gdyby nie zmieniali Mesmera z typowej supportującej klasy, jaką była w GW1 byłoby świetnie. Brakuje mi takiego Derwisza albo Rytualisty ( ooo, tego najbardziej ^^ ).

Temat przekopiowany z reddita, bo bardzo ciekawy.

Rok i 2 dni po premierze, do świata Tyrii zawitała kampania Factions.

Trailer:

Oferowało to:

  • 2 klasy - rytualista i zabójca,
  • update zielonych broni
  • 30 nowych lokacji
  • 13 misji fabularnych
  • 200 nowych zadań
  • 30 skilli na jedną profesję (razem 240)
  • nowe arenki PvP
  • 4 nowe Guild Halle
  • System frakcji
  • 3 wyzwania
  • Wojny frakcji
  • Misje elitarne - Głębiny, Urgoz
  • Nowy system płaszczy gildyjnych
  • i wiele innych, mniejszych rzeczy

W Guild Wars 2:

  • The Lost Shores.
  • Fractals of the Mists.
  • Flame and Frost.
  • The Secret of Southsun.
  • Last Stand at Southsun.
  • Super Adventure Box.
  • Dragon Bash.
  • Sky Pirates of Tyria.
  • Bazaar of the Four Winds.
  • Cutthroat Politics.
  • Queen's Jubilee.
  • Clockwork Chaos.

Czyli dodanie fractali, kilku jumping puzzli, point of interest, pozbycie się cullingu, nagrody w WvW, update dungeonów, dodanie przedmiotów ascended, update achievementów, nagrody za punkty achievementów, nagrody za daily/monthly achievementy, rozdzielenie kolejek PvP na solo i grupowe kolejki, więcej broni i innych przedmiotów.

Póki co, tyle mi do głowy wpadło. Piszcie co jeszcze dostaliśmy, żeby nie było, że hejtuję i manipuluję.

Co myślicie o obecnym Guild Wars 2? Oferuje dużo czy mało? Wciąż gracie, czy odłożyliście grę na półkę? Za 6 miesięcy, 7 lat temu, otrzymalibyśmy kolejną, ostatnią samodzielną kampanię - Nightfall z m.in.: nowymi lokacjami i profesjami, a także systemem bohaterów.

To co mamy dostać w Guild Wars 2:

- Ascended armor i weapon (weapon to już 3 września),

- Guild Hall i housing system,

- Nowe umiejętności dla klas,

- Nowy fractal,

- zmienienie/stworzenie od początku istniejących dungeonów,

- nowy sposób otrzymywania precursorów,

- nowe bronie legendary,

- nowy tryby i mapy w PvP.