Guild Wars 2 - ekipa/gildia

Witam serdecznie!
Jako, że chciałbym wrócić do czynnej gry szukam osób, które byłyby chętne do stworzenia fajnej i zgranej ekipy, lub założenia i prowadzenia gildii od podstaw. Dołączenie do istniejącej gildii mnie nie interesuje z racji tego, że ciężko wbić się już w daną ekipę, a tak - wszystko na świeżo, w wyluzowanej atmosferze, bez ciśnięcia, że tym grać nie wolno, a to nie w mecie, a condi nie na fractale itd. Trochę w tą grę pograłem, kilka postaci asc mam, raidów też trochę liznąłem. Twój poziom gry się nie liczy, grunt żeby była przyjazna atmosfera i grupowa aktywność w danych “wydarzeniach” w grze jakie zaplanujemy robić. To na tyle ode mnie, jeżeli jest ktoś zainteresowany proszę o nick tutaj, lub na PW. Ewentualnie podaje discorda do siebie - Sominik#5761.

Pozdrawiam!

Witam chetnie bym zagrał tylko musiał bym pobrać Guild wars 2 od razu uprzedzam jestem zielony w ta gre i nie wiem za bardzo co i jak i powiedz mi czy gra bez dodatków ma wgl sens???

Czysto subiektywnie; gra bez dodatków nie ma najmniejszego sensu, bez niektórych rozdziałów z sezonowych epizodów w sumie też jest słabo ale się już grać da.
Dodatek tylko za $$$, jeden sezonowy epizod to 200 diamentów które można nabyć w grze (~160+golda, dokładnej sumy nie pamiętam, zresztą i tak cena diamentów jest płynna)

a ile ten dodatek kosztuje???
na rl kase?

https://www.cdkeys.com/pc/games/guild-wars-2-path-of-fire-pc-cd-key
https://www.cdkeys.com/pc/games/guild-wars-2-heart-of-thorns-pc-cd-key
taniej nie znalazłem, choć za bardzo szczegółowo nie szukałem :wink: