Guild Wars 2:HoT

Siema , cześć i czołem

Krótko i na temat. Poszukuje śmiałków do gry. Zaraz po premierze zakupiłem GW2. Niestety , chciałem grać w 150 tytułów jednocześnie i akurat na ten czasu nie starczyło. Finalnie, na chwilę obecną jestem dość zielony. Zdążyłem tylko wybrać świat (BlackTide). Oczywiście na potrzeby dołączenia do konkretnej gildii mogę się przenieść (o ile to możliwe). Szczerze mówiąc potrzebny mi bardziej " mentor " niż gildia. Na zabawę mogę poświęcić dość spory nakład czasowy choć dość nieregularny. Oferuje swoje pełne zaangażowanie w kooperację z mentorem lub gildią.

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie. Jednocześnie proszę o kontakt poprzez forumowe PW

to HoT to to płatne to ?

Owszem to , to płatne :P Tyle , że na podstawce można spokojnie grać za free.

bo nie chciałbym płacić narazie, jeśli gra nie przypadłaby mi do gusty :/
Pobieram wlasnie podstawke :)

Z chęcią pogram i pomogę ! :)

Chętnie pogram z Wami, założyłem również gildie czysto pod questy gildyjne, więc jak ktoś chce dołączyć i pozbierać guild comendations na trinkety ascendent to proszę o kontakt w grze :)
Mój nick to lexigen.2615

Podbijam temacik. Nadal szukam mentora lub "zielonego" współtowarzysza do zabawy. Wszystkie aktualizację pobrane. Wszystkie sprawy pozałatwiane. Mogę grać do oporu. Dziś start. Serdecznie zapraszam :)

bardzo chętnie zagram z wami bodajże mam postać guardiana na 80 lvl, dajcie znać co i jak na pw :)

Siema , cześć i czołem