Guild Wars 2 - wskazówki dla nowego gracza

Przyjaciel postanowił zrobić mi prezent i podarował mi GW 2. Nie czytałam wcześniej wiele o tej grze ani nie grałam w nią, jestem całkowicie zielona, ale chciałabym spróbować.

Słyszałam, że kreacja postaci jest dosyć trudna i trzeba robić to z głową. Jakie rasy/klasy polecacie na początek? Na co na początku rozgrywki zwracać uwagę i czego się wystrzegać?

Z góry dzięki za wszystkie rady.

Nie grałem za długo ale powiem ci tak dołącz do Gildii i tam ci pomogą. Bynajmniej tak było w tej w której byłem.

Kreacja postaci to po prostu osobista sprawa ;p Co najwyżej każda rasa ma własne "skile" rasowe takie dodatkowe. Gw 2 odbiega od standardowych gier tego typu, dlatego może ci się spodobać albo wręcz przeciwnie to już kwestia upodobania.

Trudna? Ktoś cię wprowadził w błąd. Każda rasa ma rasowe skille, kilka, które można używać TYLKO w PvE i WvWvW. Ale to takie bardziej dla graczy RP i wizualne, nie są silniejsze niż klasowe. Tak więc rasę wybierz taką, która ci się podoba. A co klasy, nie ma żadnej OP, bierz która ci podpadnie pod twój styl.

Na guildwars2guru.com, są działy dla profesji (PvE i PvP), tam można znaleźć buildy. O ile w PvP możesz sobie sprawdzać do woli, bo nie ma żadnych ograniczeń, to w buildy podane w dziale PvP na niskich poziomach zazwyczaj się nie sprawdzają, bo to są podane dla 80 poziomów, czyli trzeba mieć odpowiednie staty armoru i broni, odpowiednie traity i odpowiednie jedzonko, które daje bonusy, a to wszystko wymaga poziomu. Dlatego na PvE, jak masz niski poziom, rób swój build, bo na ten ze strony będziesz za słaba. Jak dostaniesz swoje pierwsze bronie, to skille z broni będą zablokowane. Odblokowuje je się zabijając moby. Później po odblokowaniu, są już dostępne przez cały czas.