GunZ

Może ktoś słyszał...? Ostrzeżenie - nie grałem na oficjalnym serwerze tylko na Euro GunZ. Sprawa prosta - admini europejskiej oryginalnej wersji olewają graczy.

GunZ jest grą która stawia głównie na szybkość i efektywność rozrywki. Ale o tym za chwilkę.

Jak zwykle grafika. Tu duuuży minus, jest okropna, badziewna, matko boska moje oczy. W sumie aż bardzo tak to nie przeszkadza, ale jednak...

Wchodzimy więc do gry a tam widok jak z typowego FPS-a sieciowego, czyli mamy roomy, mamy opcję i mamy... ekwipunek! Tak, naszą postać można ubrać jak się chce i dobrać jej odpowiednią broń. A wśród nich miecze i karabiny.

Ale tu się nasuwa pytanie - czym jest GunZ. Otóż jest to gra w której w jednym pokoju (roomie) spotykają się gracze i walczą między sobą. Do walki używają miczy i karabinów, a o walce trzeba się szerzej rozpisać.

Istnieją dwa sposoby walki, E-Style i K-Style (wymysł graczy). E-Style polega na wzięciu w dłonie broni maszynowej i zasypania wroga gradem kul latając dookoła niego. Mało finezyjne ale skuteczne. Ten styl obrałem, i tego nie żałowałem. K-Style opiera się na... glichingu. Czyli wykorzystywaniu błędów gry. Już możecie sobie wyobrazić grę w której gliching jest stylem gry, co więcej K-Styler jest zazwyczaj ponad E-Stylerem. Ale o co chodzi z glichami?

W dłonie bierzemy Shotguna i lecimy przez mapę. Gdy zobaczymy przeciwnika strzelamy do niego po czym... zmieniamy broń na miecz i znów szybko na shotguna niwelując przeładowanie. Tym sposobem jesteśmy prawdziwymi rzeźnikami.

Inny glich to wspinanie się na ściany. Istnieje oczywiście opcja wbicia miecza w ścianę, ale wspinanie tym sposobem to strata czasu, lepiej nawalać w ścianę przez co wyskakujemy do góry trzy razy szybciej.

Kolejny fajny (?) błąd gry to sposób walki mieczem. Otóż taka walka w teorii nie ma sensu, nasza postać podczas cięcia jest praktycznie nieaktywna przez kilka sekund, więc ginie szybko. Jest jednak możliwość specjalnego cięcia w powietrzu które... zabija jednym ciosem. Wystarczy więc latać i nawalać tym ciosem łapiąc punkty.

Tym sposobem otrzymujemy grę, która ma zadatki na świetną, lecz jest tak dziurawa że granie w nią może być dla nas dużym wyzwaniem. Mimo tego ocena 4/6.

Grałem w tą grę długi czas ;D. Wydaje mi się, że gra jest taka dobra właśnie dlatego, bo jest w niej ten tak zwany K-style. Ponieważ dzięki temu walki głównie opierają się na zręczności i umiejętności(im więcej będziesz grać i będziesz ćwiczył różne triki będziesz lepszy). Może powiecie, że tak jest w każdej nawalance, ale tutaj jest to widoczne(niektórzy to tacy wymiatacze, że potrafią nie dotykać ziemi podczas rozgrywki). Jeśli chodzi o reckę i o ocenę to nie wiem czemu, ale wydaje mi się, że napisałbym tak samo :P.

@ up uwierz dotykają, na respawnie :P grałem w to kiedyś i podobały mi się questy w tej grze, idziecie z teamem kilku osobowym, i bijecie potworki a na koniec po odpowiednim zmieszaniu itemków, na koniec jest Gigantyczny Boss !

kozacki ;) polecam gierkę.

Kozak zapomniałeś napisać coś na temat sklepu... w GunZie jak kupujesz se broń albo inne tam duperele to nie otrzymujesz go na pewny okres czasu np. 7 dni albo 30 tylko dostajesz go na zawsze co jest ogromnym plusem dla tej gry. Mi to się bardzo spodobało. Wbiłem w GunZ 68 lvl i cieszę się z tego powodu bardzo szczęśliwy.

Kozak zapomniałeś napisać coś na temat sklepu... w GunZie jak kupujesz se broń albo inne tam duperele to nie otrzymujesz go na pewny okres czasu np. 7 dni albo 30 tylko dostajesz go na zawsze co jest ogromnym plusem dla tej gry. Mi to się bardzo spodobało. Wbiłem w GunZ 68 lvl i cieszę się z tego powodu bardzo szczęśliwy.

ile grałeś w gunz-a, że 68lv,ja widziałem co najwiekszy 40lvl

ile grałeś w gunz-a, że 68lv,ja widziałem co największy 40lvl

To ja się nie dziwię że nie widziałeś większych... Serwery są podzielone na poziomy graczy - Czyli gracz który ma 10 level nie może walczyć już z graczami o level mniejszymi gdyż podczas logowania jest przenoszony automatycznie do serwerów przeznaczonych dla danego poziomu.

Chaotycznie, wiem ale zmęczony jestem a długa noc przede mną

Może ktoś słyszał...? Ostrzeżenie - nie grałem na oficjalnym serwerze tylko na Euro GunZ. Sprawa prosta - admini europejskiej oryginalnej wersji olewają graczy.

GunZ jest grą która stawia głównie na szybkość i efektywność rozrywki. Ale o tym za chwilkę.

Jak zwykle grafika. Tu duuuży minus, jest okropna, badziewna, matko boska moje oczy. W sumie aż bardzo tak to nie przeszkadza, ale jednak...

Wchodzimy więc do gry a tam widok jak z typowego FPS-a sieciowego, czyli mamy roomy, mamy opcję i mamy... ekwipunek! Tak, naszą postać można ubrać jak się chce i dobrać jej odpowiednią broń. A wśród nich miecze i karabiny.

Ale tu się nasuwa pytanie - czym jest GunZ. Otóż jest to gra w której w jednym pokoju (roomie) spotykają się gracze i walczą między sobą. Do walki używają miczy i karabinów, a o walce trzeba się szerzej rozpisać.

Istnieją dwa sposoby walki, E-Style i K-Style (wymysł graczy). E-Style polega na wzięciu w dłonie broni maszynowej i zasypania wroga gradem kul latając dookoła niego. Mało finezyjne ale skuteczne. Ten styl obrałem, i tego nie żałowałem. K-Style opiera się na... glichingu. Czyli wykorzystywaniu błędów gry. Już możecie sobie wyobrazić grę w której gliching jest stylem gry, co więcej K-Styler jest zazwyczaj ponad E-Stylerem. Ale o co chodzi z glichami?

W dłonie bierzemy Shotguna i lecimy przez mapę. Gdy zobaczymy przeciwnika strzelamy do niego po czym... zmieniamy broń na miecz i znów szybko na shotguna niwelując przeładowanie. Tym sposobem jesteśmy prawdziwymi rzeźnikami.

Inny glich to wspinanie się na ściany. Istnieje oczywiście opcja wbicia miecza w ścianę, ale wspinanie tym sposobem to strata czasu, lepiej nawalać w ścianę przez co wyskakujemy do góry trzy razy szybciej.

Kolejny fajny (?) błąd gry to sposób walki mieczem. Otóż taka walka w teorii nie ma sensu, nasza postać podczas cięcia jest praktycznie nieaktywna przez kilka sekund, więc ginie szybko. Jest jednak możliwość specjalnego cięcia w powietrzu które... zabija jednym ciosem. Wystarczy więc latać i nawalać tym ciosem łapiąc punkty.

Tym sposobem otrzymujemy grę, która ma zadatki na świetną, lecz jest tak dziurawa że granie w nią może być dla nas dużym wyzwaniem. Mimo tego ocena 4/6.