Oto zaczynam moją serię z Guild Wars 2:
Odcinek 1 (Charr Ranger lvl 40+): http://www.youtube.com/watch?v=XkcInN5jHC0
Odcinek 2 (Charr Ranger lvl 53): http://www.youtube.com/watch?v=3VDlachPm4o
Oto zaczynam moją serię z Guild Wars 2:
Odcinek 1 (Charr Ranger lvl 40+): http://www.youtube.com/watch?v=XkcInN5jHC0
Odcinek 2 (Charr Ranger lvl 53): http://www.youtube.com/watch?v=3VDlachPm4o
Bardzo przyjemnie się ogląda i pełen szacunek dla ciebie że masz chęci pokazać innym jak gw2 wygląda od środka oby tak dalej.
Czas na krytykę bo jesteś kolejną osobą ktora wydaje mi się że czasem nie wie co mowi a sugeruje się tylko tym co AN powiedziała mianowicie przyczepie się po raz tysięczny do tematu scalowania lvlu . To co przez pierwsze 3 min 3 filmiku mowisz są totalnymi bredniami wyssanymi z palca nie wiem czy naprawdę nie odczuwasz rożnicy będąc 70 lvlem zescalowanym do 15????? . Hp ci sie zmniejsza to fakt ale dmg , def , crt rate , crt dmg dalej pozostaje niewiarygodnie większy niz powinien . 2 kwestia Tak działa plvling tylko trzeba wiedzieć gdzie i jakie questy robic kolejna rzecz rzucająca się w oczy z pierwszego fragmentu filmiku ( sa miejsca z szybkimi eventami po dwa-trzy kolo siebie mając znajomy hlvl by je szybko wykonywał jesteś wstanie 5x szybciej kolegę wylevelowac niż by to robił solo , wiadomo nie pojdziesz z 1 lvl na 80lvl lokacje bo rożnica lvl a quest to bodajże 10-12 lvli , ale smialo na 30 można lvlowac friendsa na 40 lvl quest )
Wysiliłem się i zrobiłem 4 lvl by pokazać prosty przykład scalowania więc proszę nie robcie ludziom wody z mozgu że jest ciężko....
Veterana na strzała nie zabijesz, champion moba w startowej lokacji na strzała nie zabijesz, world bossa w początkowych lokacjach na strzała nie zabijesz...kto by się przejmował zwykłym trashem ?
Nie nie zabije ale 100 razy łatwiej jest to zabić niż na na podobnym lvlu . Nie przejmuje sie ale jestem podirytowany jak ludzie wypowiadają się na temat scalowania lvlu w taki sposób jakby naprawdę to było utrudnienie a tak nie jest . World bossa akurat bilem na low lvlu cos kolo 1x lvlu i powiem ci ze chodź padałem na hita jak i wszyscy to jak ja użyłem skilli to pasek schodził tak jakby 10 graczy go bilo
@down Wierz w co chcesz ale jak dla ciebie na 80lvlu coś na low lvl lokacjach sprawia trudność to rzeczywiście guild wars 2 to idealny produkt dla ciebie . Pozdrawiam nie mam zamiaru zaśmiecać już więcej tematu temu panu . Wyraziłem swoją opinie zaś wy nie macie nawet 1 argumentu podważającego moją wypowiedz .
Bo pewnie go biło nawet ponad 10 graczy.
Czy to nie jest takie jasne, że na 80 lvlu wracając do poprzednich lokacji ma się o wiele łatwiej!? Jest się kilkukrotnie lepszym, ma się przedmioty przynajmniej na poziomie Masterwork, wszystkie pierścionki, naszyjniki i naramienniki które dodają o wiele więcej obrony i ataku, ale też traitsy które potęgują postać. Bardzo łatwo to sprawdzić, idzcie do początkowych lokacjii, rozdajcie jeden punkt traitsa i zobaczycie, że statystyka wam poszła w górę. To jest tak oczywiste, że ja nie wiem jak można mysleć, że mając ten 80 lvl i w lokacjii na 10-15 lvl jest się taki sam jak postać na bazowym 15 lvlu...
Firod, a dlaczego jak ci zginie pet nie przełączasz sobie na następnego? Zawsze łatwiej z dwoma (pod wodą też można mieć dwa pety).
Firod, a dlaczego jak ci zginie pet nie przełączasz sobie na następnego? Zawsze łatwiej z dwoma (pod wodą też można mieć dwa pety).
Po prostu czasami o tym zapominam
Podoba mi się że pokazujesz gameplaye z wyższych etapów gry. Dużo osób by chciało zobaczyć a zazwyczaj znajdujemy gameplay z początku który nie wszystko pokazuje, np poziom trudności itd, a ogląda się dosyć miło.
Prawda przy scalowaniu.
Wszystkie statystyki bazowe są skalowane.. dosłownie wszystkie... atutem wysokolvlowca to żeczy dodatkowe, takie które pan z 10 lvl nie dostanie, czyli:
- bonusy z jedzenia wysokopoziomowego i napojów.
- bonusy z traitów
- skille których 10 lvlowiec nie użyje.
Są to elementy ułatwiające grę ale nie sprawiającym, że jesteś bogiem na grupowym ewencie. Nie ma tak jak w innej grze, że gdy przychodzi taki "koks" to wszystko jest zrobione z tak zwanym "paluszkiem".
Bazowe skalowanie jest tak wykonane, że latanie po "trashach" jest łatwe i proste ale jest na tyle dobre, że na ewentach nie można latać jak młody bóg i brać wszystkiego na klatę, tym bardziej jak ewent się przeskalował do większej liczby osób. Ilość HP i otrzymywany dmg jest na tyle odpowiedni, że nie jest .. najłatwiej.
plvling też istnieje, ale jest on w innej formie niż znany nam schemat... forma bardziej przyjazna dla każdego gracza korzystającego z takiej formy wzajemnego wspomagania.
Oto zaczynam moją serię z Guild Wars 2:
Odcinek 1 (Charr Ranger lvl 40+): http://www.youtube.com/watch?v=XkcInN5jHC0
Odcinek 2 (Charr Ranger lvl 53): http://www.youtube.com/watch?v=3VDlachPm4o