Siemka! Mam kilak pytań odnośnie GW2.
1. Czy opłaca się zaczynać gdy nie posiadam dodatku?
2. Jakie nowości prócz klasy daje dodatek?
3. Czy postacie z podstawki mogą grać z tymi, którzy posiadają dodatek?
4. Od jakiego lvl zaczyna wciągać i jest coś więcej do robienia niż event questy? (np. dungeony czy raidy)
5. Jaka klasa i pod jaką broń dla newbie? Lubie wymagające postacie ze sporym dmg.
6. Jaka profesja jest opłacalna jeżeli chodzi o kasę? Chciałbym zarabiać głównie na craftingu.
Gw2 kilka pytań
Siema,
1. Podstawka to teraz (w porównaniu do innych gier mmo) taki duży i rozbudowany trial.
2. Nowe mapy z eventami oraz raidy.
3. Tak, prócz wcześniej wspomnianych map.
4. Mnie wciągnęło od login screena.
5. To szukasz klasa dla nooba czy na veterana? Obczaj warriora.
6. Może przez ostatnie kilka patchy coś się zmieniło, ale nie pamiętam aby ktoś zarabiał kasę na craftingu. Tutaj (wbrew temu co twierdzili twórcy przed premierą gry) się farmi. Dungi, matsy, cokolwiek.
Czyli nie opłaca się grać na podstawce?
Opłaca się. Gracze z dodatkiem mają tylko mizerną przewagę nad innymi graczami (ale to też kwestia sporna). Jako wieloletni gracz gw2 mogę stwierdzić, że nie robiło by mi teraz różnicy granie z dodatkiem lub bez.
"duży, rozbudowany trial" Nie brzmi zachęcająco ;d
Niestety ;d jak ja grałem, jakieś pół roku temu to zarabiało się sporo na jewelcraftingu
"duży, rozbudowany trial" Nie brzmi zachęcająco ;d
Musiałem użyć jakiegoś określenia. Cała gra to podstawka + dodatek, a że posiadacie tylko podstawkę to nie macie tych kilku map (które do szczęścia nie są potrzebne) oraz możliwości raidowania.
Niestety ;d jak ja grałem, jakieś pół roku temu to zarabiało się sporo na jewelcraftingu
To były grosze w porównaniu do zwykłej farmy.
1. Masz na myśli konto "F2P" czy tam triala? Owszem, można grę ogarnąć, wbić 80 lvl, ale później brak dodatku/podstawki będzie stwarzał problemy.
2. Elitarne specjalizacje, 4 nowe mapy, nowe kombinacje statow, nowe runy i sigile, raidy, story, system masterek dzieki ktoremu mozemy latac po wiekszosci obszaru Tyrii.
3. Tak, prócz map z dodatku.
4. Bądźmy szczerzy. Gra się rozpoczyna po wbiciu lvl capa, czyli 80 lvla. Wcześniej jedynie co masz to dungi (choć i tak w większości biorą ludzi z 80 lvl), story, niektóre world bossy.
5. To wymagająca czy dla newbie? Masz elka ktory potrafi zadac spory dmg ze staffa, choc jest papierem wiec trzeba umiec sie nim pozycjonowac.
6. Nie ma profesji która by była bardziej opłacalna pod względem finansowym. Zarobek z craftu jest marny, są o wiele lepsze sposoby niż craft.
"F2P" jest tylko po to by wbić 80 lvl. Jak Ci się do tej pory nie spodobało to wątpię by reszta contentu przypadła tobie do gustu. Trial ma wiele ograniczeń, ale do większości contentu masz dostęp co każdy inny gracz co kupił grę.
Wiec opłaca się grać na tej podstawce, czy nie?
Na mój gust nie, jeśli chcesz poważnie grać bez żadnych ograniczeń, ale możesz jak nie masz nabić pierw 80lvl na podstawce i zobaczysz, czy ci się nie znudzi do tego czasu.
Jak nie masz zamiaru w przyszłości kupić nawet samej podstawki to się nie opłaca, jak chcesz zobaczyć z wierzchu grę to więcej niż ten trial nie trzeba.
Cały czas kolega pyta o podstawkę, nie trial...
Podstawka ma służyć do zachęcenie kupna dodatku, oczywiście idzie grać bez dodatku i nie są to spore ograniczenia ale jest wielka przepaść między graczami z dodatkiem a bez niego. Jedną z nowości dodanych do gry są specjalizacje które mają ogromny wpływ na klasy. Często pugi mogą wywalać ludzi którzy ich nie mają. Ogólnie jeśli będziesz zainteresowany samym przetestowaniem gry to sama podstawka zawiera sporo rzeczy, radzę także znaleźć sobie gildie która pomoże w rozwoju postaci. Crafting jest całkowicie nie opłacalny chyba że mowa tu ascended na który czekać się nie chce aż dropnie to wtedy będzie potrzebny craft.
Powiem tak : oplaca sie. Tak samo jak sie oplacalo przed tym dodatkiem. Ludzi dalej idzie zebrac na wszystko itd. A co do tych nowych bajerow... nie ma nic "must have", choc sa to fajne rzeczy (np latanie po tyrii, jest fajne ale nie przeszkadza bo i tak te obszary spoza dodatku byly projektowane z mysla o poruszaniu sie na piechote ).
Co do podejscia ludzi... Zalezy. Choc osobiscie nie spotkalem sie ANI RAZU z sytuacja by wywalili kogos bo nie mial specjalizaci tej nowej wzietej . Ale niektorzy moga sobie tego nie zyczyc. No coz, to jest tak jak z setami. Jedni beda chcieli tylko berka a innym to obojetne byleby ogarnial. I potem ci z berkiem zdychaja najczesciej i w podsumowaniu maja najmniejszy dps xd. A z specjalizacjami jest to samo : sa fajne, ale same za ciebie nie graja. I wiekszosc ludzi o tym wie i nie patrzy na to. Ba, jak mnie swego czasu z fractali 70+ nie wywalali (gralem bez dodatku bo nie kupowalem go w ciemno) to na spokojna gre starczy
.
Co do klasy to musialbys obadac, generalnie zadna klasa nie jest przesadnie trudna ani przesadnie latwa. Tak, warrior tez nie jest latwy. Jesli chce sie nim robic jakas roznice, a nie tylko jakos przezyc dunga . A jak lubisz postacie wymagajace myslenia to polecam mesmera - na pvp cala sztuka polega na zmyleniu przeciwnika by nie wiedzial gdzie ty jestes, a to jakies klony, a to jakas niewidka, a to jakis teleport, a to inny klon itd
. A i w pve jest dosc przydatna klasa ze wzgledu wlasnie na klony ktorymi mozna przy odrobinie wyczucia tankowac moby i bossy (fakt, padaja na hita... ale w tym czasie mozesz zrobic nastepnego)
Ja sobie ostatnio zrobiłem przerwę od gry. Ogólnie HoT nie jest zły, ale design nowych map jest irytujący, chyba jednak wolę bardziej płaskie mapy :). Pewnie po wakacjach wrócę do gry, na razie jak to się mówi, wystąpiło u mnie zmęczenie materiału :).
Cały czas kolega pyta o podstawkę, nie trial...
Patrząc na inne posty użytkownika, ktory się o to pyta śmiem wątpić iż chodzi o podstawke, a o "F2P". Raczej wcześniej Anray nie miał styczności z GW2, sam powiedział, że pobiera dopiero "podstawkę". Tutaj nie wiadomo dlaczego mówi się iż GW2 przeszło na F2P, gdzie różnice między F2P, core gry a HoTem jest ogromne. F2P można śmiało nazwać trailem, bo wlaśnie to oferuje. Gdyby nie ograniczenia na tp spokojnie na F2P można by grać, a tak to jedynie męka. Przynajmniej była dla mnie jak spróbowałem z konta z HoTem przejść na F2P i wyexpić 80 lvl. Brak możliwości kupna sigili, run czy w zasadzie czegokolwiek bardziej użytecznego mnie odepchnęły i odpuściłem wbijanie 80 lvl na nowo.
Podstawka ma służyć do zachęcenie kupna dodatku, oczywiście idzie grać bez dodatku i nie są to spore ograniczenia ale jest wielka przepaść między graczami z dodatkiem a bez niego. Jedną z nowości dodanych do gry są specjalizacje które mają ogromny wpływ na klasy. Często pugi mogą wywalać ludzi którzy ich nie mają. Ogólnie jeśli będziesz zainteresowany samym przetestowaniem gry to sama podstawka zawiera sporo rzeczy, radzę także znaleźć sobie gildie która pomoże w rozwoju postaci. Crafting jest całkowicie nie opłacalny chyba że mowa tu ascended na który czekać się nie chce aż dropnie to wtedy będzie potrzebny craft.
Niby skąd pugi mają wywalać gracza bez specjalizacji? Dungi? Wątpię. Rajdy? Przecież ludzie bez możliwości posiadania specjalizacji nie mają rajdów. WvW? Przecież jak się gra jako pug to mniejsza czy ma się specjalizację czy nie, tam robotę głównie robi liczba (jeśli chodzi o granie pod open tagiem). Jedynie gdzie jest przepaść jak mówisz to PvP, gdzie różnice między takim elkiem, a tempestem są ogromne i granie corowym elkiem zwyczajnie mija się z celem na PvP.
Mam podstawkę i dodatek, ale uważam że luźno możesz grać posiadając jedynie podstawkę. Mam znajomych, którzy biegają np. Rangerem bez speca druida, ponieważ dużo lepiej układają im się traitsy na podstawowej wersji, więc automatycznie sami rezygnują z tego, co oferuje im dodatek. Content? Owszem, największy ból to brak masterek i dostępu do poszczególnych bonusów, takich jak dodatkowy loot z fractali. No ale ludzie! Bez jaj! Jest masa rzeczy do roboty w samej podstawce i nie zapominajcie, że przez tyle lat ile GW2 jest na rynku, contentu wystarczyło na naprawdę długo. Fractale, Dungi na explo, puzzle, misje gildyjne a i na pvp znajdziesz buildy, którymi pozamiatasz ludzi ze specami z dodatku. Co do klasy - wybierz tę która odpowiada Ci najbardziej pod kątem stylu rozgrywki, każda inna kwestia (dmg, support, heal, cc) może być uregulowana dla każdej z klas. Co do profesji craftu, wybrałbym tę która podchodzi pod Twoją klase (np. ele bierze tailoring) a to dlatego, że dzięki temu możesz bawić się w craft ascended czy legendarek dla samego siebie, przez co poszerzasz sobie content (nowe kolekcje, achievmenty i setki innych pierdół) Jest co robić i nie ma co pieprzyć że bez dodatku nie da się grać. Pewnie że HoT wnosi wiele, ale główny content wciąż opiera się na mechanice podstawki. Silverwastes, Dry Top czy wszystkie mapy obok Malchors Leapa wciąż są pełne i ludzi na meta event nigdy nie brakuje. Tyle ode mnie, a podsumowując, chcesz zacząć grać? Zaczynaj, a gwarantuje że będziesz miał co robić i większość posiadaczy dodatku z puga, nawet nie skapnie się że go nie masz. Joł.
Niby skąd pugi mają wywalać gracza bez specjalizacji? Dungi? Wątpię. Rajdy? Przecież ludzie bez możliwości posiadania specjalizacji nie mają rajdów. WvW? Przecież jak się gra jako pug to mniejsza czy ma się specjalizację czy nie, tam robotę głównie robi liczba (jeśli chodzi o granie pod open tagiem). Jedynie gdzie jest przepaść jak mówisz to PvP, gdzie różnice między takim elkiem, a tempestem są ogromne i granie corowym elkiem zwyczajnie mija się z celem na PvP.
W PvE też pugi zwracają uwagę na dungi, które wracają do życia. Specjalizacja to spory boost do dps oraz bez dodatku robienie fractali jest mało przyjemne.
większość posiadaczy dodatku z puga, nawet nie skapnie się że go nie masz. Joł.
Albo nie masz dodatku, albo jesteś ślepy. Osoby z dodatkiem bardzo się wyróżniają. Już nie mówię o lataniu choć tak naprawdę szybowaniu. Każda postać z dodatkiem wbija masterki a to oznacza że prócz normalnego lvl ma jeszcze lvl masteries który przekłada się na wartość wydanych punktów. Czyli postać która ma białą 80 to zwykły gracz bez dodatku.
Czy jak reedeemne ten klucz http://allegro.pl/guild-wars-2-heart-of-thorns-klucz-24-7-i6175261541.html?bi_s=ads&bi_m=p2,2&bi_c=134985
to czy dostane max level boost w GW2?
Czy jak reedeemne ten klucz http://allegro.pl/guild-wars-2-heart-of-thorns-klucz-24-7-i6175261541.html?bi_s=ads&bi_m=p2,2&bi_c=134985 to czy dostane max level boost w GW2?
Tak