Drodzy modelarze! Chciałbym kupić sobie helikopter zdalnie sterowany. Jestem (wydaje mi się) początkującym "pilotem". Kiedyś miałem miniaturowy model helikoptera. Poszukuje modelu którym dałoby się latać na zewnątrz, w cenie max 350 zł (jeśli nie ma modeli w takiej cenie do latania na zewnątrz to czy ktoś mógłby mi powiedzieć od jakiej ceny zaczynają się takie modele godne polecenia) . Znalazłem w sieci kilka modeli, ale wolę najpierw zapytać się Was o propozycje jakie modele polecacie.
Helikopter zdlanie sterowany
Osobiście polecam "Helicopter 9056" firmy Double Horse, świetne wykonanie, w dodatku miło się lata. W sam raz dla początkujących.
Jednak nie radżę kupować obu helikopterów tej samej marki, gdyż latają na tej samej częstotliwości. A to może skończyć się naprawdę źle (sam miałem taką akcje, dwa helikoptery tej samej marki zaczęły "wariować", a skończyło się to spaleniem znacznej części silnika).
@edit: Oczywiście, chodzi mi o to, by nie próbować latać nimi naraz, koło siebie.
Osobiście polecam "Helicopter 9056" firmy Double Horse, świetne wykonanie, w dodatku miło się lata. W sam raz dla początkujących. Jednak nie radżę kupować obu helikopterów tej samej marki, gdyż latają na tej samej częstotliwości. A to może skończyć się naprawdę źle (sam miałem taką akcje, dwa helikoptery tej samej marki zaczęły "wariować", a skończyło się to spaleniem znacznej części silnika).@edit: Oczywiście, chodzi mi o to, by nie próbować latać nimi naraz, koło siebie.
Na pewno nie będę kupował dwóch
Ale szukam takiego modelu który będzie dla takich średnio początkujących. Żeby nie kupować zaraz kolejnego dla bardziej zaawansowanych.
Znalazłem taki model: klik Może ktoś ocenić może ktoś miał z nim styczność?
Na pewno nie będę kupował dwóch Ale szukam takiego modelu który będzie dla takich średnio początkujących. Żeby nie kupować zaraz kolejnego dla bardziej zaawansowanych.Znalazłem taki model: klik Może ktoś ocenić może ktoś miał z nim styczność?