Helikopter zdlanie sterowany

Drodzy modelarze! Chciałbym kupić sobie helikopter zdalnie sterowany. Jestem (wydaje mi się) początkującym "pilotem". Kiedyś miałem miniaturowy model helikoptera. Poszukuje modelu którym dałoby się latać na zewnątrz, w cenie max 350 zł (jeśli nie ma modeli w takiej cenie do latania na zewnątrz to czy ktoś mógłby mi powiedzieć od jakiej ceny zaczynają się takie modele godne polecenia) . Znalazłem w sieci kilka modeli, ale wolę najpierw zapytać się Was o propozycje jakie modele polecacie.

Osobiście polecam "Helicopter 9056" firmy Double Horse, świetne wykonanie, w dodatku miło się lata. W sam raz dla początkujących. ;)

Jednak nie radżę kupować obu helikopterów tej samej marki, gdyż latają na tej samej częstotliwości. A to może skończyć się naprawdę źle (sam miałem taką akcje, dwa helikoptery tej samej marki zaczęły "wariować", a skończyło się to spaleniem znacznej części silnika).

@edit: Oczywiście, chodzi mi o to, by nie próbować latać nimi naraz, koło siebie. :P

Osobiście polecam "Helicopter 9056" firmy Double Horse, świetne wykonanie, w dodatku miło się lata. W sam raz dla początkujących. Jednak nie radżę kupować obu helikopterów tej samej marki, gdyż latają na tej samej częstotliwości. A to może skończyć się naprawdę źle (sam miałem taką akcje, dwa helikoptery tej samej marki zaczęły "wariować", a skończyło się to spaleniem znacznej części silnika).@edit: Oczywiście, chodzi mi o to, by nie próbować latać nimi naraz, koło siebie.

Na pewno nie będę kupował dwóch :P

Ale szukam takiego modelu który będzie dla takich średnio początkujących. Żeby nie kupować zaraz kolejnego dla bardziej zaawansowanych.

Znalazłem taki model: klik Może ktoś ocenić może ktoś miał z nim styczność?

Na pewno nie będę kupował dwóch Ale szukam takiego modelu który będzie dla takich średnio początkujących. Żeby nie kupować zaraz kolejnego dla bardziej zaawansowanych.Znalazłem taki model: klik Może ktoś ocenić może ktoś miał z nim styczność?