Helloł ^.6

Witaj

Mam na imię Dawid mam mhm zaraz 20 lat... interesuję się programowaniem i tworzeniem stron internetowych. Opanowane języki to php,mysql,js (html,css,jquery).

Bardzo lubię grać w gry typu mmorpg... cs, bf, fifa, itp all gry teoretycznie :)

Mój skromny pc..

Procesor: i5 2500k

Ram: 4x2gb good ram 1333mhz

Grafika: 6950 2gb

Płyta: asrock extreme 4

Dysk podstawowy.: ocz vertex 4 64gb SSD - windows 8 64x

Mysz: logitech G9

Słuchawki: roccat kave rocc 14-500

Jak narazie all chodzi płynnie a windows 8 za***prza... Tworzę pare projektów naraz.. jestem programistą największego polskiego forum o systemie bada os a wkrótce tizen os.

Tęsknie za starymi czasami grania w tibie ^^ to były czasy (-6 lat)..Metin najlepszą grą :P..

Dobra po co ten temat?

Szukam chętnej osoby która też ma wolnego czasu do pogrania w jakieś mmo typu znowu silkroad albo coś innego.. nie interesują mnie gry tupu LOL czy Metin lub tibia :P

Silkroad, allods ITP ITD... darmowe mmorpg 3d :D (na gg niewidoczny zazwyczaj)

Pozdrawiam!

Witamy, proszę zapoznać się z regulaminem. Ale po co to mówię, jeżeli podczas rejestracji zaakceptowałeś i potwierdziłeś jego znajomość :)

Siemka ^_^

Hej , kolejny Dawid :)

Witaj

Mam na imię Dawid mam mhm zaraz 20 lat... interesuję się programowaniem i tworzeniem stron internetowych. Opanowane języki to php,mysql,js (html,css,jquery).

Bardzo lubię grać w gry typu mmorpg... cs, bf, fifa, itp all gry teoretycznie :)

Mój skromny pc..

Procesor: i5 2500k

Ram: 4x2gb good ram 1333mhz

Grafika: 6950 2gb

Płyta: asrock extreme 4

Dysk podstawowy.: ocz vertex 4 64gb SSD - windows 8 64x

Mysz: logitech G9

Słuchawki: roccat kave rocc 14-500

Jak narazie all chodzi płynnie a windows 8 za***prza... Tworzę pare projektów naraz.. jestem programistą największego polskiego forum o systemie bada os a wkrótce tizen os.

Tęsknie za starymi czasami grania w tibie ^^ to były czasy (-6 lat)..Metin najlepszą grą :P..

Dobra po co ten temat?