Hero Online (zapomniana gra)

Chcialbym wam przedstawic juz troche zapomniana gre Hero Online.

"Hero Online to kolejny reprezentant gatunku MMOcRPG, oferujący graczom możliwość zapoznania się z egzotycznymi elementami azjatyckiego folkloru, wierzeń i mitów, okraszoną widowiskowymi i spektakularnymi scenami walk. Sama rozgrywka została określona przez swoich twórców jako spotkanie filmu Przyczajony tygrys, ukryty smok z grą komputerową. Fabuła programu nawiązuje do legendy, według której Dwanaście Demonów w poszukiwaniu ogromnego skarbu ukrytego przez władcę Qin Shi Huangdi, napadło i złupiło starożytne Chiny. Zostały one jednak pokonane przez tajemniczego Bohatera, który zwabił je w pułapkę i odesłał w zaświaty. Niestety, 20 lat po tym wydarzeniu, Bohater został podstępnie zamordowany, a Demony wyzwoliły się ze swojego więzienia. Aby ocalić świat od zagłady, należy rozwiązać zagadkę wspomnianego zabójstwa oraz oczywiście pokonać Dwunastu. Jednak może to wykonać jedynie nowy bohater... Ty drogi graczu.

Rozpoczynając rozgrywkę otrzymujemy do wyboru jednego z czterech bohaterów: The Ruthless Blade, Overseer of the Sky, The Piercing Eye lub Elegant Mystic, z których każdy ma swoje mocne i słabe strony, preferowane bronie oraz zróżnicowane statystyki. Postacie te następnie, po zdobyciu 10 poziomu doświadczenia, możemy przyporządkować do jednej z czterech klas postaci: Warrior, Hunter, Physician lub Assassin. Każda z klas wraz z postępem rozgrywki oferuje dwa ulepszenia, dzięki którym możemy uzyskiwać nowe zdolności i umiejętności. Jednak aby przejść na wyższy poziom "klasowy" musimy wykonać odpowiednie zadania, związane z daną profesją.

Ciekawie rozwiązano zdobywanie wspomnianych wyżej umiejętności i zdolności. Otóż możemy posiąść je czytając odpowiednie księgi, te natomiast pozyskać można od bohaterów niezależnych spotykanych podczas rozgrywki, od pokonanych potworów, po wykonaniu zleconych zadań czy też na drodze wymiany z innymi graczami. Walka w Hero Online może sprawiać wrażenie "filmowej" i tak też jest w finalnej wersji gry. Twórcy "natchnienie" do wszelkich ruchów, ciosów czy ataków specjalnych, czerpali właśnie z filmów przedstawiających wschodnie sztuki walk. Na porządku dziennym są więc niesamowicie szybkie wymiany ciosów, "chodzenie" w powietrzu czy też przeskakiwanie ponad budynkami. Interesująco wygląda również możliwość walki z wierzchowców.

W Hero Online zaimplementowano także tzw. Pet System. W jego ramach gracz może stać się właścicielem zwierzęcia, które następnie pomagać mu będzie podczas walk, bądź też posłuży jako środek transportu. Gra oferuje także bardzo szeroki arsenał broni i przedmiotów, które możemy ulepszać, zarówno w zwykły, jak i magiczny sposób."

Gra ma fajny klimacik, i pamietam ze kiedys mi sie bardzo podobala wiec zamierzam wrocic :) Zapraszam pozostale osoby do wspolnej zabawy.

STRONA GRY: http://hero.netgame.com/

Proszę Cię. Grałem od powstania tej gry. Skończyłem rok temu. Tą grę zniszczył Item Shop. Nikt już tam prawie nie gra, na markecie tylko i wyłącznie itemy z IS za kolosalne stawki, gdzie nie ma możliwości nazbierania takiej kwoty w normalny sposób. Zostali tylko Ci co wydali zbyt dużo aby odejść. Bez kupowania Golda jesteś tam nikim. Kiedyś dało się wyżyć na miningu. Potem dodali itemki do IS i nagle za mining nie dało się kupić nawet potek.

Piszesz o grze dziś, ale wydaje mi się, że tą "recenzję napisałeś chyba z 3-4 lata temu. Od tamtego czasu doszły dwie nowe klasy postaci, babka z gitarą i monk.

Bez kupowania golda nie kupisz sprzętu który jest wymagany na lokacje dla ciebie przeznaczone. Expienie i grindowanie niższych map mija się z celem.

Co do wspaniałych broni. W tej grze liczy się tylko Blade, Axe, no i monk. Nic więcej. no i tylko jeden rodzaj Draconiany, albo Sinistery na 150+ Reszta to kupy nic nie warte, słabe staty. Ulepszanie tak samo. Tyle kamieni a i tak ulepsza się tylko jednymi perłami bo są najlepsze.

Co do zróżnicowanych statystyk i super skilli. Statystyki Str/Dex/Int - gdzie każdą postać budujesz tak samo, czyli 0-100-200 str/0 dex/ FULL Int. Ilość str zależy od tego czy masz hajs na IS czy nie. Jak nie masz to robisz 200str aby mieć więcej hp. Dlatego panowie z IS na 1lvlu kupują sobie sprzęt, którym robią większy dmg niż nie jeden 101+

Profesje są 4 hunter,physician,warrior,assasyn. Jedyną słuszną jest warrior bo daje buffa na defa i skill dmg. Inni się nie liczą. Assasin trochę ale to jak ktoś ma super itemki z IS bo inaczej nie wyrobi z defem.

Zaimplementowany pet system. Proszę Cię. Jedyne pety godne uwagi to pety z IS, oczywiście ubranka do nich, aby wytrzymywały na epxie i robiły jakiś dmg znajdziesz w IS.

Może ktoś pamięta jak był jakiś pół roku temat Jumping Event. Była to porażka. Postacie z 10lvl skakały na 110lvl, dostawaliśmy sprzęt, pierścionki i inne bajery. Po nałożeniu sprzętu nie wytrzymywaliśmy na pierwszej mapce dla 101+. Było trzeba schodzić niżej, a tam nie dostawaliśmy już expa ani dropu.

TA GRA UMIERA. Nie ładujcie się w nią.Jeżeli szukacie czegoś z podobnym klimatem to Age of Wushu albo czekać na Swordsman Online czy coś takiego.

Mówił expert. Pozdrawiam.

PS. Jakieś pytania? Zapraszam.

Chcialbym wam przedstawic juz troche zapomniana gre Hero Online.

"Hero Online to kolejny reprezentant gatunku MMOcRPG, oferujący graczom możliwość zapoznania się z egzotycznymi elementami azjatyckiego folkloru, wierzeń i mitów, okraszoną widowiskowymi i spektakularnymi scenami walk. Sama rozgrywka została określona przez swoich twórców jako spotkanie filmu Przyczajony tygrys, ukryty smok z grą komputerową. Fabuła programu nawiązuje do legendy, według której Dwanaście Demonów w poszukiwaniu ogromnego skarbu ukrytego przez władcę Qin Shi Huangdi, napadło i złupiło starożytne Chiny. Zostały one jednak pokonane przez tajemniczego Bohatera, który zwabił je w pułapkę i odesłał w zaświaty. Niestety, 20 lat po tym wydarzeniu, Bohater został podstępnie zamordowany, a Demony wyzwoliły się ze swojego więzienia. Aby ocalić świat od zagłady, należy rozwiązać zagadkę wspomnianego zabójstwa oraz oczywiście pokonać Dwunastu. Jednak może to wykonać jedynie nowy bohater... Ty drogi graczu.

Rozpoczynając rozgrywkę otrzymujemy do wyboru jednego z czterech bohaterów: The Ruthless Blade, Overseer of the Sky, The Piercing Eye lub Elegant Mystic, z których każdy ma swoje mocne i słabe strony, preferowane bronie oraz zróżnicowane statystyki. Postacie te następnie, po zdobyciu 10 poziomu doświadczenia, możemy przyporządkować do jednej z czterech klas postaci: Warrior, Hunter, Physician lub Assassin. Każda z klas wraz z postępem rozgrywki oferuje dwa ulepszenia, dzięki którym możemy uzyskiwać nowe zdolności i umiejętności. Jednak aby przejść na wyższy poziom "klasowy" musimy wykonać odpowiednie zadania, związane z daną profesją.

Ciekawie rozwiązano zdobywanie wspomnianych wyżej umiejętności i zdolności. Otóż możemy posiąść je czytając odpowiednie księgi, te natomiast pozyskać można od bohaterów niezależnych spotykanych podczas rozgrywki, od pokonanych potworów, po wykonaniu zleconych zadań czy też na drodze wymiany z innymi graczami. Walka w Hero Online może sprawiać wrażenie "filmowej" i tak też jest w finalnej wersji gry. Twórcy "natchnienie" do wszelkich ruchów, ciosów czy ataków specjalnych, czerpali właśnie z filmów przedstawiających wschodnie sztuki walk. Na porządku dziennym są więc niesamowicie szybkie wymiany ciosów, "chodzenie" w powietrzu czy też przeskakiwanie ponad budynkami. Interesująco wygląda również możliwość walki z wierzchowców.

W Hero Online zaimplementowano także tzw. Pet System. W jego ramach gracz może stać się właścicielem zwierzęcia, które następnie pomagać mu będzie podczas walk, bądź też posłuży jako środek transportu. Gra oferuje także bardzo szeroki arsenał broni i przedmiotów, które możemy ulepszać, zarówno w zwykły, jak i magiczny sposób."

Gra ma fajny klimacik, i pamietam ze kiedys mi sie bardzo podobala wiec zamierzam wrocic :) Zapraszam pozostale osoby do wspolnej zabawy.

STRONA GRY: http://hero.netgame.com/