Husaria Prius Aurora

Witam wszystkich. Jak wiadomo Prius wszedł w OBT więc na pewno wielu z was chce dołączyć do gry. Wstąp więc do jednej z najbardziej znanych na całym świecie polskiej gildi Husaria. Co mam do zaoferowania? Na początek pomocną dłoń dla nowych graczy. I w miarę ciekawe spędzanie czasu. Gracz, który chce dołączyć proszony jest nie tyle o wiek oraz super głos na TS lecz o dojrzałość w rozgrywce. Nie szukam dzieci lecz osób o sercu rycerza. Zapraszam wszystkich chętnych. Pokażmy światu co znaczy Husaria. Proszę pisać do Xaros lub Xaorus.

Witam ;) jak nie rohan to prius ?. Okej podaj tylko serwer.

Aurora

z mila checia dolacze :) zawsze gram pod gildie, dlatego zrobic tanka czy musiciana? :P

Gildia dopiero powstała. Każdy członek ma prawo do samodzielnego wyboru. Dla mnie każdy jest mile widziany

To podajcie nicki panowie i kiedy możemy się dzisiaj spotkać ?

Ja nick podałem a godzina przypuszczam ze ok 14.

A TS gildyjny ?

IP: 89.231.6.14

pokój 3

hasło egu

a do pokoju ROHAN hasło to: mmo

Spoko, ja już jestem na TS'ie, Prius się ściąga.

Powiem w prost. Misje nie są tutaj łatwością. Niektóre przedmioty do misji dropi się naprawdę długo. Ale czas można umilić poprzez wspólnotę, prawda? A wiec zapraszajcie przyjaciół i rodzinę :). Gra jest bardzo ciekawa i prezentuje się naprawdę okazale na tle innych mmorpg. Zapraszam.

Odświeżam. Czekamy na nowych wojowników.

Gra jest w fazie beta?

Tak

a będa kasowac postacie???

Z tego co wyczytalem nie beda kasowac. Gre sciagnelem wlasnie sie updatuje zobaczymy co to takiego!

Czekamy

:lol: dostalem inva dzieki