Witam wszystkich. Jak wiadomo Prius wszedł w OBT więc na pewno wielu z was chce dołączyć do gry. Wstąp więc do jednej z najbardziej znanych na całym świecie polskiej gildi Husaria. Co mam do zaoferowania? Na początek pomocną dłoń dla nowych graczy. I w miarę ciekawe spędzanie czasu. Gracz, który chce dołączyć proszony jest nie tyle o wiek oraz super głos na TS lecz o dojrzałość w rozgrywce. Nie szukam dzieci lecz osób o sercu rycerza. Zapraszam wszystkich chętnych. Pokażmy światu co znaczy Husaria. Proszę pisać do Xaros lub Xaorus.
Husaria Prius Aurora
Witam jak nie rohan to prius ?. Okej podaj tylko serwer.
Aurora
z mila checia dolacze zawsze gram pod gildie, dlatego zrobic tanka czy musiciana?
Gildia dopiero powstała. Każdy członek ma prawo do samodzielnego wyboru. Dla mnie każdy jest mile widziany
To podajcie nicki panowie i kiedy możemy się dzisiaj spotkać ?
Ja nick podałem a godzina przypuszczam ze ok 14.
A TS gildyjny ?
IP: 89.231.6.14
pokój 3
hasło egu
a do pokoju ROHAN hasło to: mmo
Spoko, ja już jestem na TS'ie, Prius się ściąga.
Powiem w prost. Misje nie są tutaj łatwością. Niektóre przedmioty do misji dropi się naprawdę długo. Ale czas można umilić poprzez wspólnotę, prawda? A wiec zapraszajcie przyjaciół i rodzinę . Gra jest bardzo ciekawa i prezentuje się naprawdę okazale na tle innych mmorpg. Zapraszam.
Odświeżam. Czekamy na nowych wojowników.
Gra jest w fazie beta?
Tak
a będa kasowac postacie???
Z tego co wyczytalem nie beda kasowac. Gre sciagnelem wlasnie sie updatuje zobaczymy co to takiego!
Czekamy
dostalem inva dzieki