Ilość klatek animacji w anime

Witam, zastanawia mnie w ilu klatkach na sekundę (ilość poszczególnych rysunków) pojawia się w jakiejś typowej krótkiej animacji np. ruchu, machania ręką, podciągania skarpety itp. Jeżeli ktoś się tym zajmuje i orientuje się prosze o udzielenie odpowiedzi.

Taka wiedza jest mi potrzeba ponieważ chciał bym wykonać animacje właśnie w stylu anime.

Anime przeważnie posiada ilość FPS zgodną ze standardami kinowymi - czyli około 24 klatek na sekundę. Na postaci/obiekty przypada przeważnie 8-12 klatek i na obiekty w tle koło 6. Czyli klatki są dublowane. Całość odtwarzana jest właśnie w standardowych 24, ale ich zagęszczenie na konkretne obiekty jest już ściśle związane z dynamiką sceny.

Anime przeważnie posiada ilość FPS zgodną ze standardami kinowymi - czyli około 24 klatek na sekundę. Na postaci/obiekty przypada przeważnie 8-12 klatek i na obiekty w tle koło 6. Czyli klatki są dublowane. Całość odtwarzana jest właśnie w standardowych 24, ale ich zagęszczenie na konkretne obiekty jest już ściśle związane z dynamiką sceny.

Dziękuje za pomoc :)

Witam, zastanawia mnie w ilu klatkach na sekundę (ilość poszczególnych rysunków) pojawia się w jakiejś typowej krótkiej animacji np. ruchu, machania ręką, podciągania skarpety itp. Jeżeli ktoś się tym zajmuje i orientuje się prosze o udzielenie odpowiedzi.

Taka wiedza jest mi potrzeba ponieważ chciał bym wykonać animacje właśnie w stylu anime.