Witam serdecznie.
Mam spore lagi w Blade & Soul (150-230)testowałem wszystko pingzapper/wtfast. Postanowiłem na koncu sprawdzic czy mój internet nie gubi pakietów. Ściągnołem pingplotter i wyszło mi takie coś. Dodam, że mam internet idu odu 200 od plusa LTE. Na pingowaniu onetu mam 33-50max ping ale czasami skacze bardzo w górę. Zupełnie nie znam się na tym i prosiłbym o wytłumaczenie czy mogę coś zrobić w tym kierunku i naprawić te gubienie pakietów? Drugi to test pingu NC Softu
Internet i tracenie pakietów, nie rozumiem
Aktualnie ile komputerów jest podłączonych do neta ? Na pewno grasz na EU serwerze ?.
LTE ? Nie jestem specem, ale to brzmi jak internet bezprzewodowy. Natomiast jak się mylę i grasz po kablu - dzwoń do plusa i wyjaśnij im problem.
Aktualnie ile komputerów jest podłączonych do neta ? Na pewno grasz na EU serwerze ?.
Tylko mój jest podłączony kablem bezpośrednio do routera. Tak wiem że to radiowka ale myślałem że może mieć lepsze osiągi. Gram napewno na EU serwerze rozumiem że może to być też wina serwera.
To jest LTE. Siła łączą, zasięg i inne takie zaleza od wieku czynników - ile osób korzysta z sieci w pobliżu, od pogody (teraz jest zima wiec działa słabiej) etc.
Nie jesteś w stanie zrobić nic za bardzo. Możesz spróbować przenieść ruter w inne miejsce, skierować antenki w inne okno czy cos, może tam akurat będzie bliżej nadajnik i będzie śmigało lepiej. Dzwoniąc za duzo nie osiągniesz
Jedyne co możesz zrobić to: zlokalizować wszelkie nadajniki w twoim okolicy z której plus korzysta. kupić antenę. postawić ją na dachu i kablem połączyć z routerem. Nakierować na najsilniejszy nadajnik względnie blisko (im lepszy współczynnik mocy nadajnika do odległości do twojego domu tym lepiej) i módl się by to pomogło.
WTFastow, Battlepingow, czy RTL próbowałeś używać?