Internet mobilny jaka sieć?

Witam.

Na wstępie Od razu napiszę że nie ma u mnie możliwości pociągnięcia kabla do Internetu czy też telefonu stacjonarnego.

Problem mam taki ze od kilku miesięcy uzeram się z Plusem z powodu słabego Internetu. Mam idu odu 200 karta sim wymieniona na jakąś specjalną do tego uzadzenia. Z powodu podobno przenoszonych tych ich nośników internet mi wariuje czasem mam prędkość pobierania 3 mb a wysyłania 17. Jednak dla nich to nie problem. Dziś mi sami zaproponowali reklamację. Teraz nie znam się jak sprawdzić i kogo najlepiej wziąć internet. Jestem skazany na radiowki wiem że to słabe ale może będzie coś lepiej niż z tym plusem.

Nadajnik jest 650m ode mnie. Działam na paśmie 800hz gdyż na 1800 mam większe cyrki niż 800.

Dziękuję za propozycję.

Z LTE fajną ofertę ma Play - na kartę, bez umowy, za 45 zł miesięcznie masz 100 GB do wykorzystania na pełnej prędkości (po przekroczeniu tej ilości jest możliwy lejek, mi zdarzył się raz).

Ogólnie po prostu musisz popróbować wszystkiego i wybrać to co okaże się dla Ciebie najlepsze, najszybsze czy najstabilniejsze.

Plus mnie zainteresował tym idu odu 200 wydawało się to porządne ale nie wygląda tak.

@tigerforce Tyle, że wiesz, nie możesz się sugerować opiniami na temat działania internetu radiowego/mobilnego ze względu na to, że jest to kwestia całkowicie indywidualna. Wysokość domu, antenka, pasmo, odległość do nadajnika, przeszkody dla sygnału (drzewka, budynki), pogoda, typ odbiornika, długość przewodów, typ podłączenia (bezpośrednio czy router) itd. to wszystko ma wpływ na działanie takiego internetu. Więc u mnie taki oto Play LTE chodzi dość stabilnie, 11-40 Mb/s down, 4-22 Mb/s up, a u Ciebie może nie działać wcale. Tak samo radiówka, prosty przykład - Arkom, 60 zł, teoretycznie u mnie 6/2 Mb/s, w praktyce góra 3/1 Mb/s i to tylko czasem i pingi po milion. A wszyscy wokół polecają.