Intro do oceny!

Hej panowie. Przychodze do was po OCENE i KRYTYKE. Rozchodzi się o to intro:

http://www.youtube.com/watch?v=ZCV9dXvuno0&list=UUO3121s5ze-uw0TpQbT5Z_w&index=1&feature=plcp

Co o nim myślicie? Zabawe z After Effectem zacząłem nie tak dawno, ale dopiero teraz stosuje np warstwy 3D i pare innych efektów. Obejrzałem troche tutków itp, i teraz ćwicze i ćwicze. Co o tym myślicie?

Nie znam się za bardzo ale dam 8/10 bo muzyka do kitu jak dla mnie a tak to fajne !

fajne intro muzyka do d*py ostatnie sekundy nie potrzebne (te z fire fall chba że to intro do twoich przyszłych gameplayów z firefall to tylko muzyke zmień :P) i zmień napisy (chodzi o treść) czyli 7/10

8/10

wszystko fajnie, tylko ta muzyka... zmień muzykę i będzie dobrze :)

Beznadziejna muzyka, początek z tymi napisami średnio-amatorski, bardzo łatwy do zrobienia, druga połowa to po prostu urywek z jakiegoś trailera Firefalla. Amatorska robota, 4/10

Beznadziejna muzyka, początek z tymi napisami średnio-amatorski, bardzo łatwy do zrobienia, druga połowa to po prostu urywek z jakiegoś trailera Firefalla. Amatorska robota, 4/10

Napisałem wyraźnie, że zaczynam z AE, więc czego Ty się spodziewałeś?;p

A muzyke przemyśle czy zmienie. Nie wiem czy znajde coś innego co mi się spodoba. Zobaczy się :P

6/10 ta muzyka xD

10/10 bez muzyki jechalem i na upojeniu.

Generalnie to jest dośc interesujące zjawisko :D Jest grupa ludzi którzy uważają, że muzyka epicka (nie grywają oni w MMO), i WY którzy uważacie, że muzyka kiepska (gracie w MMO). Ciekawe ciekawe:D

Generalnie to jest dośc interesujące zjawisko Jest grupa ludzi którzy uważają, że muzyka epicka (nie grywają oni w MMO), i WY którzy uważacie, że muzyka kiepska (gracie w MMO). Ciekawe ciekawe:D

Bo osoby grające w MMO wolą słuchać prawdziwej muzy, a nie jakiegoś soundtracku z remontu mieszkania ;)