Irdorath.pl - Gothic Multiplayer w wydaniu Role Play

Witam!

Chciałbym zaprosić wszystkich zainteresowanych rozgrywką RP na serwer, który prowadzę od początku listopada.

Generalnie cały GameMod jest w pełni zsynchronizowany z forum, gdzie zakładamy postać i możemy przeglądać w profilu postacie innych graczy lub swoje. Wszystko działa całkowicie dynamicznie:

- stan sklepów u NPC,

- klasy,

- obiekty,

- bramy, drzwi,

- system craftingu.

Rozgrywka opiera się na systemie grup:

- każda grupa ma swój chat OOC,

- lider ma zakres klas, które może nadawać,

- lider zaprasza, wyprasza z grupy.

Każda grupa ma odmienne uprawnienia, np. org. przestępcze moga maskować swój nick - przykład w screenach poniżej.

Administratorzy i Mistrzowie Gry otrzymali szereg możliwości, które nadały jakości ich pracy:

- spawnowanie dynamiczne mobów na pozycję gracza,

- śledzenie gracza na tzw. "reconie",

- możliwość przemiany w dowolnego stwora i prowadzenia akcji RP w instancji moba.

spróbuję.

Zapraszam. :)

Szczególnie tych, którzy mieli styczność z grą RP na serwerach SA:MP.

Mhm a co muszę mieć aby to odpalić bo ja zielony jestem w te klocki (oczywiście wszystkie części gothica posiadam). A możesz mała instrukcja co i jak ?.a

Nie ważne już mam :) Znalazłem na tym forum jak będę miał czas to zagram :)

Dokładnie. Kompletna instrukcja jest wrzucona na forum, tutaj:

http://irdorath.pl/showthread.php?tid=48

Zakodziłem dzisiaj takie coś:

1. System Stref/Bitew o strefy

Lider grupy, lub członek grupy z klasą, której lider przypisze możliwość wszczynania bitwy - idzie w teren strefy. Wpisuje komendę /przejmij, po czym:

Skrypt sprawdza, czy chociaż jeden obrońca strefy jest w grze - po czym sprawdza, czy ostatnia bitwa o tą strefę była przynajmniej 12 godzin temu. Jeśli warunki są spełnione to:

Skrypt wyświetla obrońcom online, coś na wzór:

Grupa ... atakuje sektor ... w sile ...

Atakującym online zaś:

Twoja grupa atakuje sektor ... obrońcy w sile..

Po czym - ten, który dał komendę przejęcia - jest freezowany, nie może się ruszyć. Celem drużyny broniącej sektora jest dobicie go, zaś atakującej - obrona swojego lidera, który pełni funkcję jakby "flagi". Jeśli lider przeżyje określony czas (20 minut), to sektor przechodzi na własność drużyny, która wypowiedziała wojnę. Gdy zginie, to bitwa jest przegrana i do widzenia.

Co z graczami, którzy padną w bitwie?

Dostają freeza na czas trwania bitwy, nawet relog na niego nie pomoże.

Moga powstać komendą /powstan, która zadziała, gdy bitwa dobiegnie końca.

Co dają sektory?

Sektor generuje określoną ilość złota, która jest dopisywana każdemu członkowi grupy jako bonus po przegraniu 60 min. na /g sluzba. Czym więcej sektorów pod kontrolą grupy, tym więcej kasy zbijają jej członkowie na służbie.

System ma za zadanie ożywić działalność Straży Miejskiej i organizacji przestępczych, które będą się prześcigały w przejmowaniu stref - by zwiększyć swoje wpływy. Zarobić na lepsze wyposażenie i na trening statystyk swojej postaci.

Taki dodatek:

Dorzucam jeszcze filmik:

Odświeżam.

Serwer dalej stoi?

Te moby jakieś upośledzone.

@up Czemu uposledzone?

Noo walka z tym wilkiem z 3:20 odstrasza i to bardzo. Ale pomysł spoczko jak znajde czas to napewno zagram.

Witam!

Chciałbym zaprosić wszystkich zainteresowanych rozgrywką RP na serwer, który prowadzę od początku listopada.

Generalnie cały GameMod jest w pełni zsynchronizowany z forum, gdzie zakładamy postać i możemy przeglądać w profilu postacie innych graczy lub swoje. Wszystko działa całkowicie dynamicznie:

- stan sklepów u NPC,

- klasy,

- obiekty,

- bramy, drzwi,

- system craftingu.

Rozgrywka opiera się na systemie grup:

- każda grupa ma swój chat OOC,

- lider ma zakres klas, które może nadawać,

- lider zaprasza, wyprasza z grupy.

Każda grupa ma odmienne uprawnienia, np. org. przestępcze moga maskować swój nick - przykład w screenach poniżej.

Administratorzy i Mistrzowie Gry otrzymali szereg możliwości, które nadały jakości ich pracy:

- spawnowanie dynamiczne mobów na pozycję gracza,

- śledzenie gracza na tzw. "reconie",

- możliwość przemiany w dowolnego stwora i prowadzenia akcji RP w instancji moba.