Prosze nie pisać, że się nie da czy coś, bo wiem że się da. Niestety tylko 1 raz. chodzi mi o instrukcje co gdzie i jak. Ile postaci moge odsprzedać i jak już napisałem - jak to zrobić.
Nie wiem czy taki temat już był, więc prosze - nie bijcie.
Prosze nie pisać, że się nie da czy coś, bo wiem że się da. Niestety tylko 1 raz. chodzi mi o instrukcje co gdzie i jak. Ile postaci moge odsprzedać i jak już napisałem - jak to zrobić.
Nie wiem czy taki temat już był, więc prosze - nie bijcie.
możesz odsprzedać 3 postacie albo 3 skórki a robisz to pisząc na email riotu np Witam chce oddać postać i w nawiasach jej cene i potem podajesz swój email nick do logowania i nick w grze
Robiłem już coś takiego zakupy nie mogą być starsze jak 1 miesiąc
W moim przypadku e-mail wyglądał tak:
Username: wifusiek
Summoner Name: OwcaPl
Email Address: owca179@gmail.com
Server (US/EU): US
Hello Riot!
I'd like to return IP for three my champions :
Nidalee(3150 IP) I buy this champ when i learn how to play league of
legends.
Katarina(3150 IP) I play with my friend and he play this champion every
time, so i dont need she.
Pantheon(3150 IP) I buy this champ when i learn how to play league of
legends.
And return RP for skin to twisted fate :
Jack of hearts (260 RP) He got nerfed and i don't like play this champion.
I buy this skin when you give all player 350 rp.
Thanks in advance
OwcaPl
Po wysłaniu do supportu zgłoszenia zostanie ci wysłany link do "ticketa" a później zostanie do Ciebie przydzielony osoba z supportu.
Masz tutaj e-mail riotu:support@riotgames.zendesk.com
A co do tego że postacie kuponie w ciągu miesiąca można sprzedać to riot tego nie sprawdza :>
I co mam robić z tą osobą z supportu? Bo musze przyznać, że mój angielski pomimo, że w grach sie dogaduje nie jest boski.
I co mam robić z tą osobą z supportu? Bo musze przyznać, że mój angielski pomimo, że w grach sie dogaduje nie jest boski.
Napisać do supportu to co owca , tylko że inny login twój serv (eu , us) , email i postacie inne ...
https://support.leagueoflegends.com/home rejestrujesz się tutaj i wysyłasz ticketa do riota . Wybierasz w opcjach Store Refund. I piszesz co chcesz później oni Ci wyślą ticketa i tam bedzie wszystko opisane.
Dostałem odp. i zalogowalem sie do help desku. Co teraz?
Jak kilkam na link z przysłanego mi e-maila to pokazuje mi sie tresc wiadomości jaką do nich wysłałem. Pisze, że czeka na przydzielenie do specjalisty wsparcia. Dlugo się czeka?
@down napisalem po ang.
Robiłem to juz ...mozna napisac po polsku bo jest tez polski support
Czeka się około 24 godzin na samo przydzielenie lecz jest gorzej z rozpatrzeniem tematu ja osobiście czekałem około tygodnia lecz np gdy kolega odsprzedawał postacie otrzymał ip po dwóch dniach. Pisanie po Polsku jest złym pomysłem ponieważ polski support w League of Legends delikatnie mówiąc ssie...
Dostałem odp. i zalogowalem sie do help desku. Co teraz?Jak kilkam na link z przysłanego mi e-maila to pokazuje mi sie tresc wiadomości jaką do nich wysłałem. Pisze, że czeka na przydzielenie do specjalisty wsparcia. Dlugo się czeka?@down napisalem po ang.
ymmmm to tak.Jak napisałeś do nich pierwszą wiadomość i ci odpisali , to skopiuj tylko postacie jakie chcesz sprzedać i otrzymasz kolejną odpowiedź.
Właśnie terroryści z Riotu zajęli mi konto na 5 minut w celu oddania mamony czekałem ok 2,5h. Dziękuje wysztkim za pomoc(Szczególnie Owcy, od którego ukradlem wzór e-maila). RP również zwrócili bez problemu
Można zamknąć!
Prosze nie pisać, że się nie da czy coś, bo wiem że się da. Niestety tylko 1 raz. chodzi mi o instrukcje co gdzie i jak. Ile postaci moge odsprzedać i jak już napisałem - jak to zrobić.
Nie wiem czy taki temat już był, więc prosze - nie bijcie.