Jak to działa?

Czasami w grze widziałem jak ludzie hamują się przed atakiem żeby uderzyć dokładnie w monecie w którym chcą. Ich postać wygląda wtedy jak by się zamachiwała ale atak nie jest ukończony. Pytanie brzmi jak oni to robią?

Zwykła animacja, zanim twoja postać skończy wykonywać animację ataku, to klikasz "s" ( stop ), albo wystarczy po prostu kliknąć PPM w jakieś inne miejsce i twój bohater nie dokończy animacji. Niektóre postacie szybciej wykonują tą animacje, inne wolniej, zwykle jest to niezamierzone działanie. :P

Ja to stosuje na wukongu, klikam S i on automatycznie nie bije tylko stoi jak idiota. Później tylko doskok i clon.

Dodam, że granie bez to utrudnianie sobie życia, zwłaszcza na zwycięskiej alei.

Czasami w grze widziałem jak ludzie hamują się przed atakiem żeby uderzyć dokładnie w monecie w którym chcą. Ich postać wygląda wtedy jak by się zamachiwała ale atak nie jest ukończony. Pytanie brzmi jak oni to robią?