Jaki jest stan Dungeons & Dragons Online?

Hejka jeszcze jeden temat mam.

Jak wygląda obecnie sytuacja w Dungeons & Dragons Online? Warto zacząć grę w 2022 roku?

Jaka jest liczba aktywnych graczy?

I jakimi mechanikami ta gra się wyróżnia?. Słyszałem, że jest tam coś na wzor rebirtów z clickerów.

Dzięki

Ludzi znajdziesz na wszystkich levelach z powodu reinkarnacji : możesz zresetować postać w zamian za lekkie boosty. Przy czym możesz np grać klerykiem-elfem, a po reinkarnacji zostać barbarzyńcą-człowiekiem, więc gra jest przyjazna dla osób nie lubiących altów.

Gra się nigdzie nie wybiera, bo dostaje regularne update’y, jeden nawet wyszedł niedawno/wyjdzie wkrótce (isle of the dread). Z mechanik natomiast warto wspomnieć że questy są bardziej fabularne - pułapki, zwroty akcji, lekkie klimaty horroru, humorystyczne wstawki… Prócz tego swoboda w kreowaniu postaci : może zainteresują cię buty powolnego spadania? Albo płaszcz odbijający strzały? A może naszyjnik który zamienia cię w ducha dając ci niematerialność? By nie było za łatwo - przeciwnicy również są “op”. Jest pewien wampir w questach na 8-10 poziom którego praktycznie nie zabijesz bez mocy światła/ognia, za to gdy użyjesz ognia/światła to jest dość… słaby. Skąd wziąć te efekty? Najłatwiej poprzez zaklęcia. Co jeśli jesteś np wojownikiem? Warto poszukać broni zaklętej ogniem. Łotrzyk? Zrób użytek z swojego sprytu i kup na bazarze jakiś zwój/różdżkę z odpowiednim zaklęciem.

Wielkie dzięki. Pomocne streszczenie. Na pewno spróbuję.