Jaki Server? Jaka klasa?

Cześć

Jestem zielony, nigdy nie grałem w Wow'a (kiedyś tam wbiłem 10lvl, ale to było dawno xD)

Zastanawiam się nad ponownym podejściem do tej gry,

Jaki server polecacie? (grają na nim Polacy, są polskie gildie i żeby nie było tak że wszyscy to Horda czy Ally, tylko tak 50/50)

Jeśli chodzi o klasę to interesuje mnie "obszarowy DPS walczący na dystans", jaka polecicie?

I czy macie jakieś rady na start?

jeśli chodzi o serwer to nie wiem nie orientuje się

jeśli chodzi o klasę to mag jakoś nie kojarzę niczego innego z obszarowymi skillami na dystansie

rób questy i profki sobie jakieś wybierz i tyle

Najwięcej polaków jest na Burning Legion Horda.
Dystansowy, obszarowy dps? Hmm..Szaman Ele, Druid Bala, Shadow Priest

Do 15 robisz misje, od 15 nawalasz dungeony.

Masz 2 serwery z sporą ilością rodaków:

1.Burning Legion gdzie jest ich najwięcej ale większość gra po stronie hordy

2.Defias Brotherhood mniej polaków niż na BL-u ale za to stosunek H/A jest bliski 50/50

"obszarowy DPS walczący na dystans", mówisz ?

Mogę się mylić bo gram prawie i wyłącznie healerami ale wez zobacz maga albo locka

Co do porad to żebyś grał tym co CI sprawia radochę,balans i tak się zmienia z patcha na patch.

Ogarnij z kims rafa na początek dla 400% xp,wiele osób oferuje golda itp pod warunkiem,że kupisz potem abonament

Warto ogarnąć jakiś craft do robienia kasy.