Jaki smartfon wybrać?

Nie sądziłem, że będę kiedyś miał z tym problem, ale jest wszystkiego po prostu za dużo i rodzą się dylematy .
Szukam telefonu. Dla odniesienia mam teraz Honor 20 Pro i telefonu bym nie zmieniał za nic, gdyby nie to, że postanowił się zepsuć. Na czym mi zależy? Skoro każdy się prześciga w
Ilości oczek z tyłu to chciałbym mieć dobry aparat - nie jestem fotografem ale czasami potrzebuje zrobić zdjęcie, gdzie nie będzie mi łapał ostrości przez 3 dni. Dwa. Szybkość działania. Telefon chciałbym mieć co najmniej dwa lata, więc chciałbym również żeby był w miarę szybki, więc najlepiej żeby miał minimum 8gb ramu (chyba, że polecacie coś z 6gb i dobrze by hasało). Nie musi być sterowany falami mózgowymi, ale żeby się nie wieszał, płynnie przechodził pomiędzy aplikacjami. Trzy - pamięć wewnętrzna. Im więcej tym lepiej, teraz mam 256gb więc nie chciałbym przechodzić na mniejsze dystanse. Ekran nie musi być największy, ale fajnie jakby był już ten z tych lepszych, OLED czy co tam teraz jest na czasie . Może z jakimś Gorylem Glassem na przodzie ? A i bateria - chciałbym od rana do wieczora obejść się bez karmienia dodatkowego. Rzeczy typu głośniki, wyjścia jack są drugorzędnie i inne bajery - i tak używam bezprzewodowych słuchawek.
Nie ukrywam, że chciałbym, żeby fajnie wyglądał, może jakieś plecki, które nie są plastikowe? Zakrzywiony ekran? Ale to sprawa drugorzędna.