No dokladnie, malo masz walki podmorskiej xD.
Co do buildu to nie podam go bo jest moj wlasny, unikalny . Podam tylko ogolne zasady z jakich korzystalem przy budowie :
- dps>heal>support
- z supportu glownie buffy, z healera podstawowe heale i po za tym full dps
- w talentach ZAWSZE brac skille (1 pkt to nie duzo a niektore sa przydatne czy nawet wrecz wymagane (np u justicara przy priescie)
- staty bazowe z drzewek zawsze sa dobre (wis/int/sila/zrecznosc zaleznie od klasy - zwieksza praktycznie wszystko xd)
- przystosowanie/dostrojenie buildu (podstawowa przewaga wlasnych buildow - dopasowany od podszewki do cb, znasz wszystkie niuanse, a nie jakis build z neta, najlepiej nawet go nie czytac a potem narzekac ze inni rozwalaja nas na pvp xd)
- skupiasz sie na skillach ktore uzywasz (po co ci skrocenie czasu odnowienia skilla ktorego nie korzystasz? No wlasnie, w takim przypadku lepiej wydac w cos innego pkt lub wgle w inne drzewko - wiekszy pozytek)
- priorytet (ustalasz co wolisz - 1 drzewko max + minimum z pozostalych czy np 2 rozwijasz, 1 olewasz zupelnie, a moze wszystkie 3 miksujesz? Tylko ty wiesz co tobie pasuje i jak sie tobie lepiej gra, kazdy build jest dobry o ile jest robiony z serca i zamilowania ^^)
Co do ostatniego myślnika to jest prawda, rift bardziej wybacza szeroko rozumiane bledy, natomiast w takim DDO (bardzo dobrym swoja droga) juz trzeba znac podstawy - bo inaczej jest syndrom pierwszej postaci - pograc pare lvl, stwierdzic ze postac slaba, usunac ja i na nowo zaczynac . Tak tu jest bardziej... lajtowo, wiec sie nie boj ze cos zepsujesz . A nawet jesli to sb zresetujesz drzewko za pare golda, na wyzszych lvl to tyle co nic