Czy mógłby ktoś napisać krótki poradnik od 10-60lvl Asmo? Jeśli się ta informacja przyda, to mam tam gold packa.
Jestem nowy w Aionie ;)
To dość trudne zadanie (pewnie poczekasz trochę na jakiś link czy obszerny poradnik). Jeszcze zależy kim grasz.
Jak grasz pierwszy raz to bierz wszystkie questy, nie masz co się śpieszyć z przechodzeniem głównych i podobcznych wątków. Dobrze jest zobaczyć co przygotowali nam twórcy.
Jednak jeżeli chodzi o mnie, to zawsze biorę te, które dają najwięcej expa, gdzie np. różnica na zasadzie 5k albo 30k to biorę ciągle te większe. Daily questy to zmuła, ale są bardzo opłacalne ze względu na nagrody i te doświadczenie. No i questy grupowe, a także takie gdzie za niektóre dostajemy bardzo fajne itemy (niepamiętam, który był na pewną broń jednoręczną i buty do speeda, ale to zależne od klasy jaką grasz, więc czy ci się przyda taki item)
Zwracam ogólnie uwagę na instancję, pvp i mass pvp, dlatego nie expię szybko- "więcej biegam". Z lvl nigdy się nie śpieszyłem, a wolałem się pobawić (nie wbiłem nigdy max lvl na wersji 2.0, a parę setek godzin mam w Aiona).
Napewno będziesz musiałam robić głowne Q na swój level. Szukaj takich które dając ci nawięcej expa. Pozniej będą powtarzalne Q je też warto robić bo kasa z tego będzie oraz exp no i rózne fajne nagrody
http://www.elitepvpers.com/forum/aion-guides-strategies/362187-aion-kozen-guide-always-up-date.html
trzeba się rejestrować
Guide do lvlingu w Aionie praktycznie ma, ponieważ gra jest zbudowana w taki sposób, że nie byłoby sensu ich tworzenia.
Lvling w 3 krokach
1.Rób instancje, które dają Ci sporo expa (1osobowy haramel od 16, potem na 25 training camp).
2.Rób kampanie, a normalnymi questami dobijaj do "następnego questu z kampanii
3.Nie wykonuj questów "powtarzalnych" typu zabij 40 potworów, chyba że [dają monety + Ci brakuje]