Jestem nowy w GW2 i mam parę pytań

Witam ostatnio wypuszczona tak zwane demo gw2 i zacząłem grać. Bardzo mi się spodobało no i zastanawiam się nad kupnem podstawki za 99 euro.

Teraz mam kilka pytań:

Na którym świecie gra najwięcej polaków? Bo ja gram na Underworld. Czy można w każdej chwili zmieniać serwer jak ma się podstawkę?

Mam zamiar kupić skin i czy on jest na zasadzie że ubiera się go w jedno okienko lub ubiera się każdy element osobno z wykorzystaniem tych punktów. I czy można go w każdej chwili ściągnąć.

Czy opłaca się wymieniać gems na złoto?

Gram thief pod sword/dagger i 2 short bow i czy może ktoś podać dobry build skills na tą postać.

Czy można resetować skills postaci te z kolumny 5+?

Czy jak kupie podstawkę to dostaje większy torbę na przedmioty czy muszę dokupić w is?

Czy oprócz wkładania kamieni w ekwipunek można go ulepszać np jak w Metinie2?

Z góry dziękuje za odp. :)

Serwer można zmienić, ale nie za darmo. Jeśli dopiero zacząłeś, to wywal postać i stwórz na innym bo Underworld jest martwym serwerem.. O ile interesuje cię WvW.

Tutaj ranking serwerów.

Serwery istnieją wyłącznie w WvW. Póki grasz PvE/PvP nie musisz się nimi przejmować. Polskich gildii szukałbym na Far Shiverpeaks i Gandarze. Znów, dotyczy to wyłącznie gildii WvW bo dla pozostałych serwer nie ma znaczenia.

Skin: zależy od tego czy to outfit. Jeśli tak, to on zakrywa właściwą zbroję. Jeśli to skin, to zmienia wygląd. Tak czy siak kupuje się każdą skórkę tylko raz.

Spokojnie można zmieniać buildy i resetować skille.

Na którym świecie gra najwięcej polaków?

Serwery są stworzone dla trybu WvW. W PvE/PvP masz MegaSerwery. Jeśli mowa o WvW, to nikt nie prowadzi takich statystyk, ale sporo osób znajdziesz na Gunnar's Hold, Blacktide, Deso, czy Gandarze i wielu innych. Najlepiej po prostu wybrać taki, który jest dość wysoko w tabelce.

Moim zdaniem nie, ale to już osobista sprawa.