Kanał YT ETARE

Witajcie,

założyłem ten temat by pochwalić się (bo jak to inaczej nazwać :) ) moim kanałem na YouTube. Filmów na ten moment jest 15, ale tylko 7 najnowszych jest w jakikolwiek sposób montowanych. Na kanale znajdują się filmy z takich gier jak CS:GO(najwięcej), LoL, Rocket League oraz Payday 2(najnowszy). Zależy mi na konstruktywnej krytyce, porad (co mogę dodać/zmienić). Jestem samoukiem więc zdaję sobie sprawę, że dopiero raczkuję, ale chcę się podzielić tym co już zrobiłem. Tło oraz awatar mojego kanału są do wymiany, ale nie umiem obsługiwać żadnego programu w którym mogę wykonać takie rzeczy więc na razie zostaje to co jest. ;)

LINK

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

Pozdrawiam

Etare

Od momentu w którym napisałem pierwszy post minęło sporo czasu i dodałem kilkanaście filmów. Serdecznie zachęcam do sprawdzenia mojego kanału, zostawania łapek, subskrybowania oraz komentowania. Dawajcie mi znać co jest do poprawy, co zmienić, a może jakieś zupełnie nowe pomysły. Przy okazji jeśli ktoś chce pograć ze mną w takie gry jak LoL, Rocket League, CS:GO lub Tom Clancy’s Rainbow Six Siege to zamieszczam link do mojego profilu steam:

http://steamcommunity.com/profiles/76561197995702102/

a mój nick w League of Legends:

Whisper of Raven

Pozdrawiam i dzięki.

Etare

Witajcie,

założyłem ten temat by pochwalić się (bo jak to inaczej nazwać :) ) moim kanałem na YouTube. Filmów na ten moment jest 15, ale tylko 7 najnowszych jest w jakikolwiek sposób montowanych. Na kanale znajdują się filmy z takich gier jak CS:GO(najwięcej), LoL, Rocket League oraz Payday 2(najnowszy). Zależy mi na konstruktywnej krytyce, porad (co mogę dodać/zmienić). Jestem samoukiem więc zdaję sobie sprawę, że dopiero raczkuję, ale chcę się podzielić tym co już zrobiłem. Tło oraz awatar mojego kanału są do wymiany, ale nie umiem obsługiwać żadnego programu w którym mogę wykonać takie rzeczy więc na razie zostaje to co jest. ;)

LINK

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.