Kara za raport

Witam jaka jest kara za raporty w smite? I gdzie można zobaczeć gdy ktoś nas zaraportował?

to sa w smite kary... no nie wiem nie wiem

Nigdy jeszcze nie napotkałem osoby która by dostała kare. Zapewne ignorują wszystko prócz hacków.

Gram już od kilku miesięcy i nigdy się nie spotkałem z karą ze strony Hi Rez. Nie raz wychodziłem z gry, na początku nie umiałem grać i feed'owałem oraz obrażałem graczy i nigdy nie odczułem nieprzyjemności z tych względów. Sam raportowałem ponad setkę graczy i nadal ich w grze widziałem. Zakładam, że Hi Rez kara tylko osoby uczestniczące w meczach ligowych, ale tego też pewny nie jestem.

Jedyna kara to "Dezerter" czy coś w tym stylu dostajesz jak wyjdziesz z gry albo z poczekalni wtedy nie możesz grać przez określony czas.

to może rozwieje wasze wątpliwości. Nie możesz zobaczyć ile masz reportów , jednak za abusive behaviour (trollowanie) - około 9 reportów po 1 grze dostajesz (lub kumulowane z wielu) dostajesz bana na 48h. To jest najmniejsza kara. Największa to ban na kilka lat. Są więc kary jak wszędzie indziej, opierające się na banach konta w zależności od czynu.

Dobra, dobra z autopsji wiem, że faktycznie bany się dostaje, teraz ktoś wie jak apelować i ile to trwa? Miałem wyjątkowo słaby dzień i co drużyna to gorsza, po którejś już mi nerwy puściły i równo pocisnąłem, możliwe że dlatego prezent od Hi-Rez'a ^^

P.S. W życiu bym się nie spodziewał, że pierwszą osobą o której wiem że dostała bana będę ja we własnej osobie XD

W takim razie widzę, że słabo interesujesz się o życiu smite. Wejdz na official site i tam wyślij do troubleshoota prośę o rozpatrzenie bana - ewentualnie przy dostaniu bana musiałeś dostać maila wyjaśniającego, tam też będzie guzik apelacji.