Karta dźwiękowa

Witam

Poszukuje zewnętrznej karty dźwiękowej na usb, która będzie w stanie wycisnąć trochę więcej z hyperx cloud'ów, które obecnie posiadam.

Na ten moment mam tylko zintegrowaną na płycie ASRock B150M-DVS R2.0 (realtek alc887) i nie jestem zbyt zadowolony, różnice zauważyłem przy podłączeniu słuchawek do smartfonu i byłem zaskoczony jak o niebo lepiej radzi sobie telefon niż moja integra...

Cena: w granicach 400zł, ale im taniej tym lepiej, wiadomo :)

modele, które sam znalazłem i nad zakupem się zastanawiam:

-Audiotrak Prodigy Cube (w tym przypadku nie jestem pewien czy ta karta nie będzie "za dobra" jak na moje słuchawki, (a nie chcę przepłacać niepotrzebnie)

-Audiotrak Maya u5

Dodam jeszcze, że słucham głównie muzyki rock'owej (gitarowe brzmienia), ale jestem też fanem dobrego bassu (tak wiem hyperx cloudy są głównie do gier), a w temacie kart dźwiękowych jestem totalnie zielony, wiem tylko tyle co zdążyłem dzisiaj poczytać, także liczę na waszą pomoc.

Z góry dziękuje.

Focusrite Scarlett Solo 2nd byłby lepszy od Audiotrak Prodigy Cube + można dobry mikrofon podłączyć

https://us.focusrite.com/usb-audio-interfaces/scarlett-solo

Focusrite Scarlett Solo 2nd byłby lepszy od Audiotrak Prodigy Cube + można dobry mikrofon podłączyć 

https://us.focusrite.com/usb-audio-interfaces/scarlett-solo

Noo dosyć ciekawa propozycja, a coś tańszego jesteś w stanie polecic?

Nie jestem jakimś wielkim audiofilem dlatego mimo, że napisałem 400zł to coś z niższej półki też da rade, chodzi o to żeby było lepiej niż na integrze a 400zł to górna granica.

Creative Sound Blaster X-Fi HD - z tańszych i trochę starszych modeli.

sprawdzałeś może listę polecanych dac'ów na audiofanatyku? jeśli nie to łap link.

www.audiofanatyk.pl/polecane-daci-i-karty-dzwiekowe/