Karta graficzna do 250zł

Witam, jaką kartę graficzną mogę kupić do 250zł? żeby była w miarę dobra i większość gier na niej chodziła.

graficzną do 250zł ? lol, jeśli chcesz dobrą kartę graficzną to te 400zł-700zł musisz dać ... poniżej to jakieś gówna. (http://www.morele.ne...0oc-2gd-517458/) // taką mi doradzono do mojego nowego kompa, tu i na forum forumpc.pl .

A nie ma jakiejś do 250 na której poszły by gry typu mass efect 3 lub wiedźmin 2?

możesz szukać używane, ale ja na twoim miejscu poczekałbym, dorobił i kupiłbym sobie coś lepszego. Chyba lepiej kupić jedną karte dobrą, niż kilka słabszych :)

możesz szukać używane, ale ja na twoim miejscu poczekałbym, dorobił i kupiłbym sobie coś lepszego. Chyba lepiej kupić jedną karte dobrą, niż kilka słabszych

http://allegro.pl/karta-graficzna-afox-geforce-gt630-2gb-ddr3-128bit-i3350146391.html a np takie coś będzie złe? kompletnie nie znam się na takich rzeczach ;p

Nie kupuj tej karty. Dołóż jakieś 50 zł i kup nową 7750 lub poszukaj na allegro jakiejś używki 7770. Pamiętaj wydajniesza karta to z 1GB GDDR5 niż 2GB GDDR3.

Tak wgl to podaj specyfikacje komputera.

polecam gefroce 9800 gtx+ / geforce 9800 gtx ja kupilem uzywana za 200 zł i większość gier mi śmiga w tym : crysis 2 bf:bc2 itd.

Szukaj używki HD 7770 i nie kupuj 9800gtx bo są cholernie awaryjne-sam je miałem w sli i nie polecam!

Po pierwsze podaj parametry komputera wraz z zasilaczem...

@Namga dla twojej wiadomości są takie "gówna" które bardzo dobrze sprawują się za 250 zł więc twoje gadanie jest bezsensu dodam, że nie wiesz jaki on ma komputer to działasz mu na psychę mówiąc że 400 zł to minimum. Co mu jak kupi jakiegoś hd 6850 albo jeszcze lepszą do komputera z 2 rdzeniami ? Albo ma zasilacz, który woła o pomstę do nieba ? Wtedy to by była strata pieniędzy, więc twój dziwny tok myślenia zachowaj dla siebie.