Karta Graficzna

Siema chiałbym kupić jakąś karte graficzna na Allegro ponieważ ja mam złom.

ATI Radeon HD 2600 Pro.

Próbuje złożyc samą karte graficzna Cena nie wiem ile ale po prostu nie za duzo po prostu zeby byla troche lub wiecej niz troche lepsza od tej bo ja jestem zielony w tych sprawach.

Ile jesteś w stanie wydać na nową kartę graficzną?

No mówie ci że poki co az tak cena nie gra roli bo i tak bede zbieral

Z kupnem lepszej karty graficznej wiąże się zakup odpowiedniego zasilacza, dlatego bardzo pomocna byłaby jakakolwiek kwota.

ale ja sie nie znam -_- Nie mozesz podac Mniej wiecej to co napisalem ?

Twoja karta posiada złącze PCIe x16,

Sprawdź Vertex3D Radeon HD4850 . Bardzo przyzwoita karta. Cena oscyluje w okolicach 280-300zł. Do tego zasilacz około 400W-500W (cena około 80zł-150zł).

O Własnie o takie coś mi chodziło :) a w jakim stopniu ona jest lepsza znaczy nie wiem jak to napisac :P Takie nowsze gry by uciagnelo ? chociaz na low ?

Poczytaj opinie i sprawdź benchmarki. Ludzie grają na niej w Battlefield 3 na medium i daje radę podobno ;)

EDIT:

Tutaj masz trochę o niej :

Sorcia, zły link. Podałem do 4850'tki z 512mb pamięci:P

No Naprawde Fajnie Juz wiem na co bede zbieral dzieki ;)

EDIT: czyli gorszej czy lepszej ? :P

Artykuł podany był do gorszej :P

http://allegro.pl/vertex3d-radeon-hd-4850-1gb-ddr5-pci-e-box-nowa-i2672184332.html tu masz link do aukcji

Wiesz co super ale w 5 dni wątpie ze kupie to ale moze ktos moje ps2 kupi a niedlugo dostane troche kasy wiec moze sie uda;p

Nie spiesz się z zakupem. Przejdź się do jakiegoś sklepu komputerowego, powiedz panu przy kasie co Cię interesuje i ile chcesz wydać. Może znajdzie coś lepszego, pomoże z montowaniem itp. Na pewno doradzi lepiej niż zwykły forumowicz :)

Moze ale i tak dzieki Ci ze chociaz poprowadziles mnei na Lepsza droge :P

A jaki w ogóle masz procesor, nawiasem mówiąc ?

A jaki w ogóle masz procesor, nawiasem mówiąc ?

AMD Athlon™ 64 X2 Dual

Core Processor 5000+