Karta grafiki

Witam chciałbym zakupic karte grafiki do swojego kompa

co byście polecali ?

wiadmo żeby nie była za droga , obecnie nie mam wyznaczonej gotówki którą moge przeznaczyć na to ale chciałbym zapoznać sie z cenami i poradami co kupic

odkładanie kasy orzez dłuższy czas na lepsza grafike też raczej odpada bo musiałbym nową kupić jak najszybciej bo moja coś zaczyna szfankować

jeśli to coś pomoże to obecny sprzęt

Sprzęt: mój sprzęt

Win XP SP3

3GB ( jest 4 ale że mam xp32bity to widzi tylko 3 )

Intel Core i3 3.10GHz

GeForce 9600GT 512mb

Jaki posiadasz zasilacz??? Bardzo WAŻNE

I ile orientacyjnie planujesz wydać? 300? 600? a może 1000?

myślałem tak max do 400zl

a że jestem kompletnie zielony to zapytam idzie jakoś na kompie sprawdzić jaki jest zasilacz ? pytam bo na zasilaczu nie ma żadnej nakleji ani żadnego napisu

Jak to nie ma nic na zasilaczu O.o?

Inaczej tego nie sprawdzisz... tak więc ryzyko brać kartę do zasilacza o niewiadomym pochodzeniu.

7770 :)

7770 ? nie wiem o co chodzi :)

źle napisałem wyżej są naklejki ale ze starości chyba po prostu ich prawie nie widać a co dopiero napisów

Branie nowej karty to spore ryzyko jeśli nie wiadomo jaki to zasilacz... więc nawet nie będę nic polecał.

a mógłbyś podać jakąś karte grafiki do max 400zł + jakiś zasilacz do tego ?

to wtedy uzbieram na na obie rzeczy

jeśli działa ci 9600GT to śmiało możesz brać Radeona HD7700 ponieważ on ma mniejsze zużycie prądu od poprzedniej (zrób formata i używaj tą 7)

Radeona HD7700 jest lepsza kartą tak ? i w jakich cenach jest mniej więcej ?

W jakiej cenie jest ten radek to mozesz na google poszukac ale nie zastanawiaj sie Radeon czy GeForce tylko wybieraj Radka za GeForca troche sie przeplaca, sam kiedys bylem GeForcowy ale od czasu jak mam Radeona to naprawde nie zaluje, jestem zadowolony

Radeon HD7770 - karte polecano mi kilka miesięcy temu :) O dziwo... o ile dobrze pamiętam kosztowała okolo 60-80zł więcej niż teraz xD