Karty graficzne

Witam. Szukam tutaj człowieka, który dopasuje do sprzętu mojego brata dobrą kartę graficzną za dość tanie pieniądze. Nie chodzi tylko o kup teraz ale również o aukcje. Procesor AMD Atchlon 64 2x 3ghz, 2gb ramu 800 hz, zasilacz 400. Proszę tutaj o w miarę sensowne i dobre propozycje niekoniecznie z allegro ale z gumtree jak i tablica.pl. Chciałbym aby karta była na tyle sensowna, że gdy brat rozbuduje sprzęt później po jakimś czasie to karta uciągnie napawdę ciekawe tytuły przynajmniej na średnich detalach.

Wpierw zasilacz, 400W, nawet markowy, może mieć problem z udźwignięciem przyzwoitej karty graficznej.

Poza tym co to są "dość tanie pieniądze"? 250zł? 400zł? 500zł? Po odliczeniu zasiłki ofc. To dość istotne niestety.

I fajnie jakbyś podał też obecną kartę graficzną, w celu oceny, czy ta wymiana da jakikolwiek wzrost wydajności.

nie znam się bardzo ale jak na taki sprzęt pasuje gf 9800 (gt albo gtx nie znam się bardzo), karta dosyć wydajna, moze nie jest jakaś pro ale na ten komp lepsza to by i tak nic chyba nie zmieniła :), ew. 9600 lub jakaś radeona ale nie wiem jaka. Ale daje Ci gwarancje że jakbyś dał 9800-9600 nie byloby najgorzej a gry single typu skyrim powinny jakotako śmigać

Wpierw zasilacz, 400W, nawet markowy, może mieć problem z udźwignięciem przyzwoitej karty graficznej.Poza tym co to są "dość tanie pieniądze"? 250zł? 400zł? 500zł? Po odliczeniu zasiłki ofc. To dość istotne niestety.I fajnie jakbyś podał też obecną kartę graficzną, w celu oceny, czy ta wymiana da jakikolwiek wzrost wydajności.

mam na 400w i5 2500 i amd 4870 ;] jeszcze coS? ...ogarnij :) i p oco mu karta za 400-500 zl skoro i tak procek bedzie ja blokowal ....+2gb ram wtf?

mam na 400w i5 2500 i amd 4870 ;] jeszcze coS? ...ogarnij i p oco mu karta za 400-500 zl skoro i tak procek bedzie ja blokowal ....+2gb ram wtf?