Kilka pytań dot. gry

Cześć, jestem nowy w tej grze, ciągle się z nią zaznajamiam w związku z tym mam pytanie do graczy którzy grali wcześniej w Aiona.

1. Czy każda klasa subklasa dobrze spełnia role w PvP/PvE? Jak wygląda kwestia balansu postaci?

2. Czy w grze jest coś jak Dungeon Finder w WoW?

3. Czy ranger potrzebuje kupować ammo aby móc strzelać z łuku (albo kuszy o ile są, a są?) i czy spiritmaster kiedy kieruje swoim bojowym petem, to czy ten pet ma jakieś zdolności oprócz auto attacku?

4. Istnieje coś takiego jak napady na miasta obcej frakcji jak np. w WoW?

5. Czy są regiony w których obie frakcje wykonują questy, czy może regiony w których spotkać się mogą obie strony konfliktu to typowe PvP area?

6. Czy są w tej grze battlegroundy (nie mylić z obszarami PvP)?

7. Czy w grze istnieje podział na PvE i PvP gear jak w WoW i czy PvE jest wymagające i jak dużo raidów/instancji jest w grze oraz czy robi się je przez cały okres levelowania postaci czy dopiero na max są one dostępne?

8. Czy można jednocześnie latać na skrzydłach i się bić z innymi?

Dziękuję z góry za wszystkie odpowiedzi :)

Na wszystkie odpowiedzi, tak, oprócz battlegroundów. Insty są podczas lvlowania i po.

A czy oprócz peleryny są jakieś "korzyści" z bycia w gildii (legionie)?

Czy jest jakieś capital city gdzie zbierają się wszyscy gracze i afkują godzinami :D? Coś jak Stormwind/Orgrimmar w WoW.

Co do gildi:

- możliwość brania udziału w podbijaniu terenów na abyss

- dodatkowe skille

Tyle znam ; )

1. Tak. Bardzo dobrze.

2. Tak.

3. Dostępny jest tylko łuk. Tak potrzebuje kupować amunicję. Co do spiritmastera. Pet ma zdolności, ale dostajesz je ty. To znaczy są one dostępne z twojego paska umiejętności, nie peta.