Kilka pytań

Siemaneczko, mam zamiar pograć trochę w GW2 i mam kilka pytań:

1. Jak wygląda sprawa z craftem tutaj? Opłaca się? Jest dochodowy?

2. Czy są jakieś nagrody z PvP? Jeśli tak to jakie?

3. Jak z populacją w grze? Jest sporo ludzi do gry?

4. Istnieje Auction House w którym sprzedam swojego dropa? Czy raczej jest coś na zasadzie stoisk ( like Lineage 2) albo (chat trade)?

Siemka!

1. Craft przy levelowaniu się nie zdaje, bo służy on do stworzenia itemów ascended (nie mozna kupić) oraz egzotycznych ale raczej na tym ciężko zarobić chociaż sa sposoby na wykorzystywaniu wartości materiałów, które możemy przerobić raz dziennie

2. Pewnie, że są, można tam zdobyć ekwipunek na max lvl i skrzynki takie jak z bossów czyli teoretycznie można zdobyć na pvp prawie wszystko.

3. Gram od lat i nie narzekam, jest z kim pograć chociaż nasza narodowa społeczność podzieliła się na małe gildie z którymi bez pomocy innych nie wiele da się zrobić (za to jest tych gildii duuużo), zamiast zrobić o polowe mniej a większych ale to już ludzi wybór.

4. Jest i w grze nazywa się to Trading Post i jest to tak naprawdę jedyny sposób handlu bo nie ma bezpośredniej wymiany między graczami, a jedynie wysyłanie komuś rzeczy przez "maila w grze" co się oczywiście wiąże z ryzykiem kradzieży wiec nikt tego nie praktykuje.

Jeżeli masz jeszcze jakieś pytania mów śmiało ^^

To jeszcze:

-Czy dużo boterów możemy napotkać w świecie GW2?

-Jak wyglądają wojny gildii?

Mając spędzone 1,7k godzin w GW2 nie natrafiłem jeszcze na bota

Co do wojen gildii to tak naprawdę coś takiego nie istnieje, gracze próbują organizować coś w podobie jak np. walki 15 vs 15 ale nie jest to proste

1. Moze byc dochodowy, ale to polega na tworzeniu rzeczy ktora mozesz jedynie zrobic raz dziennie, na dluzsza mete sie zwroci i wyjdziesz na jakis tam plus. Nie jest to najlepszy sposob zarobku.

2. Gear, matsy, skiny.