Kim grać?

Witam, posiadam Guild Warsa od premiery ale po zakupie komp sie zj***ł... po zakupie nowego jakoś nie wróciłem do gry z powodu braku czasu, wbilem chhyba 18 lvl rangerem i średnio mi się podobało.

Teraz od weekendu będę mieć sporo czasu i chciałbym się poradzić, kim zacząć grać od nowa żeby w miarę poznać i ogarnąć grę, bo jestem zielony. chodzi o to żeby w miarę łatwo szło pve i nadawała się jako tako na pvp w późniejszym czasie, pozdrawiam

Każda klasa ma w sobie coś fajnego, co więcej, zawsze możesz mieć sporo altów - w GW2 dużo rzeczy jest na całe konto, nie tyle na postać :)

Wszystko zależy od tego która klasa Ci się spodoba. Zrób może kilka i sprawdź jaką Ci się najlepiej gra?

A gdybyś szukał gildii, to sprawdź: Aiwe.eu

Rekrutacje prowadzimy pod zakładką /forum/ :)

Hmm, jak wiesz z kimś gra się raźniej więc chętnie dołączę do Gildii, a na jakim servie gracie? bo dzis zrobię Update bo pewnie trochę tego będzie do ściągnięcia, może jutro się pojawię w grze.

Ogólnie jesteśmy otwarci na ludzi z różnych serwerów - tym bardziej, że wprowadzili MegaServery :)

Gramy RolePlay/PvE/PvP.

Dla znacznej większości z nas domowym serwerem jest Blacktide.

I co do klasy to raczej wszystkie pod PVE są dobre, więc to nie robi różnicy. Co najwyżej jest jakaś hierarchia pod dungi, że np. ( kiedyś ) takiego rangera z niechęcią przyjmowali itp. Nie wiem czy teraz tak jest czy może balans został bardziej wyrównany tj. nie ma klasy gorszej.

a jak to jest jeśli z tego co pamiętam moim domowym serverem byl Underworld, to mogę bez żadnych ograniczen grać na innym servie?

Możesz się przenieść na inny serwer z gemy ( waluta w IS, można w każdej chwili kupić ja za gold w grze i odwrotnie ) lub po usunięciu wszystkich postaci możesz za darmo zmienić swój domowy serwer. Bodajże raz na 5 dni lub tydzień, nie pamiętam dokładnie.