Kingdom of Steam
I. WSTĘP
Kingdom of steam to gra forumowa, oparta na rywalizacji dwóch frakcji - wyznawców technologii i
klasy robotniczej. Konflikt zostanie jeszcze doprecyzowany fabularnie. Jego podstawą jest fakt, że mieszkańcy Kingdom of steam mianowali się władcami kontynentu, wykorzystując swoją technologiczną przewagę zmuszali okolicznych mieszkańców do niewolniczej pracy w fabrykach.
W wyniku tego ucisku powstała grupa Rebeliantów, która dzięki przewadze liczebnej zdołała wymordować wszystkich w mieście pary. Większość podzespołów miasta została uszkodzona, a robotnicy byli przekonani, że to koniec wojny. Jednak to nie był jeszcze koniec, wyznawcy technologii jeszcze nie powiedzieli ostatniego słowa. Nad Kingdom of steam znowu zaczeły unosić się połacie gęstego dymu, rebelianci wiedzieli co to oznacza - miasto pary znowu zaczyna oddychać. Ostatni konflikt spowodował, że nie mogli sobie oni jednak pozwolić na frontalny atak.
Planowana liczba graczy 19 (15 rebeliantów, 2 cienie, 1 szpieg, 1 szalony kuternoga)
CHRONOLOGIA TURY: PRZEŚWIETLENIE > UMIEJETNOŚCI SPECJALNE ZA PUNKTY ENERGII > EKSPEDYCJA > PUŁAPKA/WALKA > ZNALEZIENIE PRZEDMIOTU/ZNISZCZENIE GENERATORA/DZIAŁA> RUCH POSTACI PO MIEŚCIE
O WSZYSTKICH RUCHACH INFORMUJEMY GM'a do 21:45
II. GŁOSOWANIA
Rebelianci postanowili wysyłać ludzi do miasta pary, aby Ci niszczyli „żyjące” podzespoły miasta i zabijali ostatnich z wyznawców technologii (To kto wyruszy do miasta na eksploracje będzie zależało od demokratycznych wyborów wśród rebeliantów, na wyprawę idą 2 osoby z najwyższą liczbą głosów). Wybrany w głosowaniu zawsze może zrezygnować z eksploracji, ale niema możliwości „oddania” swojej wyprawy komuś innemu. To, który fragment eksploruje wybrana osoba zależy od osób wybranych w głosowaniu (Wybrani mogą iść razem na jedno pole, jeżeli w danym fragmencie miasta znajdą wyznawce technologii to walczą z nim razem, więc mają dwa razy większą szansę na zabicie go - o walce więcej w osobnym rozdziale). Dla usprawnienia rozgrywki, powinno być to nie tyle co głosowanie, co po prostu ustalenie między graczami, kto ma wyruszyć.
Gracz na eksploracji ma szansę znaleźć przedmiot i/lub zniszczyć ważny podzespół miasta/wpaść w pułapkę.
Jest też inny problem, wśród rebeliantów jest szpieg pracujący dla wyznawców technologii. Ma on mechaniczne organy wewnętrzne. Rebelianci co DRUGI DZIEŃ głosują kogo ze swoich należy prześwietlić specjalną machiną, aby sprawdzić czy jest w 100% organiczny. Jeżeli trafią na szpiega to go automatycznie po prześwietleniu, uśmiercają. Jeżeli będzie więcej niż jeden wytypowany, to losowana jest jedna osoba z osób z największą liczbą głosów.
1. Głosowania do 21:45, jednocześnie gracze z największą ilością głosów proszeni są od razu (przed wynikami) o zadeklarowanie jaki fragment będą eksplorować. Wyniki o 22. Jeżeli będzie więcej niż 2 z największą liczbą głosów to wybrani do eksploracji zostaną wylosowanie spośród tych z największą ilością głosów.
Ważne: Jeżeli wygrany (wylosowany z wygranych) w wyborach nie zadeklaruje jaką część miasta eksploruje to automatycznie traci swoją szansę na podróż.
2. Głosowanie na szpiega również do godziny 21:45, wyniki 22. CO DRUGI DZIEŃ
3. Żeby głos był brany pod uwagę, musi zostać napisany konkretnie. Samo rzucanie domysłów nie jest równoznaczne z oddaniem głosu.
4. Nie można głosować na siebie.
5. Tak jak w wilkołakach możliwa jest TYLKO jedna zmiana LUB wycofanie głosu (w przypadku złamania zasady głos jest unieważniony)
III. CHARAKTERYSTKI POSTACI
a ) REBELIANCI
Charakterystyki postaci dla rebeliantów są losowane na początku według poniższego wzoru (statystyki te będą wykorzystywane przede wszystkim do liczenia rezultatu walki):
HP (Punkty życia): 20 + k10
IN (Inicjatywa): 1 + k3
Uzbrojenie:
brak (na początku rozgrywki)
b ) WYZNAWCY TECHNOLOGII
Szpieg:
(ZASADY SPECJALNE Szpieg jako jedyny z wyznawców technologii ma możliwość znalezienia i używania dodatkowych przedmiotów znalezionych podczas eksploracji [do czasu zdemaskowania] lub znalezionych w ciele ofiary). Po egzekucji szpiega, jego uzbrojenie zostaje oddane losowym graczom, którzy na niego danego dnia głosowali. Jeżeli szpieg zostanie przez Rebeliantów wysłany na eksplorację to ma możliwość zdemaskowania się poprzez pozostanie w mieście pary razem z pozostałymi wyznawcami technologii.
HP: 45
IN: 5
Uzbrojenie:
broń: pistolet parowy
pancerz: cienista szata
Cień:
(ZASADA SPECJALNA Cienie są bardzo zmodyfikowani mechanicznymi implantami, że nie mają już możliwości używania innych broni i pancerzy niż te, które mają zamontowane na początku gry. Niemożliwe jest również zabranie uzbrojenia cieniom nawet po ich śmierci)
HP: 75
IN: 4
Uzbrojenie:
broń: działo parowe - wulkan
pancerz: metalowy pancerz bojowy