Klasa z klimatem

Witam jestem uczniem klasy 2 gimnazjum i nasza klasa bierze udział w programie "Klasa z klimatem" bym był bardzo wdzięczny za kliknięcie w poniższy link

http://klasazklimatem.pl/p.php?id=639614702426296282324

Za to nasza klasa dostanie 1 ptk

Wystarczy Kliknąć to nic nie kosztuje żadnych ankiet xD

Mogę Wam pare razy kliknąć?

Tak ale nie wiem czy jak to samo Ip to się będzie liczyć .

Mi za każdym razem jak klikam pisze:Potwierdziłeś przeczytanie prezentacji. Dziękujemy! Klasa, która przysłała Ci prezentację otrzyma 1 punkt, dzięki Twojej wizycie na stronie. Jeżeli chcesz im pomóc bardziej mozesz rozesłać prezentację, którą masz do wszystkich swoich znajomych. Każde kliknięcie zostanie doliczone.

PS ja nic nie czytałem :)

Wiesz u mnie to samo ale ja nie mam licznika tylko nauczyciel zapewne w piątek spytam.

kliknalem jakies paredziesiat razy, moze sie przyda.xD

Wielkie dzięki

Nabiłem wam 23 :P

Wasze kliknięcia nie pójdą na marne xD

W gruncie rzeczy jedno kliknięcie, co mi szkodzi. Ale siedzieć tak mi się nie chce. Poza tym wątpię żeby to miało sens - jak to jest jakiś konkurs to pewnie sprawdza klikającego po cookie/IP :)

Możliwe ale nie jestem pewien chyba na 1 ip 1 głos i to tylko może tam być napisane to samo .

W końcu ile można nabijać na 1 ip?

Idź do biblioteki i z tamtych kompów zagłosuj (o ile już nie znalazł się taki cwaniak) :D

Trzymaj , około 20 razy bo się zgubiłem :D

Dzięki ja już sam ile na klikałem

ale na dziś starczy mi .

W końcu ile można nabijać na 1 ip? Idź do biblioteki i z tamtych kompów zagłosuj (o ile już nie znalazł się taki cwaniak)

Biblioteka także ma 1 ip, to że ma porobione wewnętrzne nie znaczy że można robić co się chce. Znasz jakąś instytucję która ma kilka dostawców internetu w 1 pomieszczeniu/budynku. ? :P

BTW. Ja także kliknąłem 1, przypuszczam że więcej nic nie daje.

Ja jak router zrestartuje to mam inne ip

Kliknąłem kilka razy :)

Czy można sprawdzić ile oddano głosów?