Klasy postaci w BF: H

W grze dostępne są 3 klasy:

-Soldier jest bardzo szybki, celny i zadaje dość duże obrażenia. Trudno go trafić. Jego główną zaletą jest to, że w grupie zawsze się przyda gdyż jego zdolność leczenia często może uratować cały zespół, oprócz tego jego zdolności ofensywne, potrafią narobić szkód w szeregach wroga. Zdolność widzenia przez obiekty przydaje się do zachodzenia wroga od tyłu i atakowania z zaskoczenia, co naprawdę dobrze mu wychodzi. Granaty i materiały wybuchowe to drugi żywioł Soldiera, swoją umiejętnością rzucania kilku granatów jednocześnie potrafi wyłączyć nawet kilku przeciwników w jednym czasie. Żołnierz jako jedyna postać może odpychać nadjeżdżający czołg lub samochód, który chce go rozjechać. Ta umiejętność przydaje się też do odpychania natrętnych komandosów, którzy z zaskoczenia potrafią zabić takiego Soldiera kilkoma celnymi pchnięciami noża. Jednak naprzeciw tym wszystkim zagrożeniom Żołnierz ma w zanadrzu jeszcze jedną broń, czyli palące się pociski, które jednym strzałem podpalają przeciwnika, któremu nawet wiadro wody nie pomoże.

-Gunner jest standardowym mięśniakiem. Jest to przeciwnik, który niczego się nie obawia i wręcz kocha dźwięk przelatujących kul nad jego głową. No i ma prawo, gdyż potrafi wytworzyć tarcze wokół siebie i pobliskich towarzyszy, która absorbuje wszystkie ciosy. Dzięki tej zdolności jest osobą, z którą warto się trzymać na polu walki. Jeśli chodzi o jego sprawność to jest trochę ociężały z powodu ilości amunicji jaką ze sobą nosi i wielkości broni, która często jest równie duża jak on sam. Ta klasa dzięki swojemu unikalnemu uzbrojeniu, czyli bazooce potrafi jak żadna inna zniszczyć nawet najlepszy czołg z dość dużej odległości. Jest to najlepszy sposób na unieszkodliwianie przeciwnika na większym dystansie, ponieważ oprócz zadawanych obrażeń przez sam wybuch pocisku, mamy tutaj też obrażenia zadane przez grunt, gdyż osoba, która została tym uraczona wylatuje w powietrze na sporą wysokość. Niestety inne uzbrojenie Gunnera, tj. ciężki karabin maszynowy i strzelba nadają się głównie na bliższe starcia. Jedną z bardziej innowacyjnych umiejętności tej klasy jest unieszkodliwianie granatów, w jej otoczeniu. Jak każda klasa Gunner też posiada umiejętność tymczasowego zwiększenia zadawanych obrażeń.

-Commando jest najbardziej przebiegłą i wyrafinowaną klasą, gdyż jego umiejętność nagłego znikania i pozostawanie w takim położeniu bez ograniczeń może przysporzyć przeciwnika o co najmniej paranoiczny strach przed nieznanym. Jest raczej samotnikiem niż żołnierzem walczącym w drużynie. Porusza się w pozycji zgarbionej i lekko przykucniętej dzięki czemu może szybko i łatwo przemykać niezauważony jeśli w tym momencie nie może użyć swojego kamuflażu. Komandos doskonale radzi sobie z jednym przeciwnikiem, które atakuje z zaskoczenia od tylu i szybko wyłącza kilkoma szybkimi ale jakże skutecznymi pchnięciami noża, który potrafi być jeszcze bardziej morderczy, kiedy zostanie zatruty. Jak każdy snajper nosi karabin snajperski, który przydaje mu się to unieszkodliwiania przeciwników z bardzo dużej odległości, a dzięki kamuflażowi może spokojnie wypatrywać swojego celu i nie zostać wykrytym, aż do oddania strzału. Ta klasa z łatwością potrafi podejść do najbardziej czujnego czołgisty i podłożyć ładunek wybuchowy, który skutecznie niszczy pancerz czołgu. W razie wykrycia Commando posiada także umiejętność bardzo szybkiego biegu w chmurze pyłu, która uniemożliwia wycelowanie przeciwnikowi i bardzo szybkie oddalenie się w miejsce bezpiecznie, w którym mógłby znowu wtopić się w otoczenie. Ponadto ma zdolność umieszczania beczek z prochem, które wybuchają gdy przeciwnik jest blisko, dzięki temu jest to doskonała pułapka na wścibskich żołnierzy. Wielką zaletą tej umiejętności jest to, że Commando pozostaje niewidzialny podczas tej operacji.

Dobry opis klas z BF:H każdemu nowemu się przyda 8+/10.Tylko pominąłeś napisanie,że soldier korzysta z broni maszynowej i shotgunów.

Proszę o przeniesienie tego tekstu do poradników, tam bardziej pasuje niż tutaj.

@Przeniesione - Q8A

Czytając opis Gunnera(bo od niego zacząłem), pomyślałem, że to najlepsza postać w całej grze, czytając następny opis(Commando), pomyślałem, że następny opis mnie nie zdziwi, a tu...huh. Medyk z dobrym dmg :)

Ładny opis

Mnie aż zachęciło do zagrania chociaż grafika mnie odrzuca jak na taką strzelankę to nie dla mnie.

Czytając opis Gunnera(bo od niego zacząłem), pomyślałem, że to najlepsza postać w całej grze, czytając następny opis(Commando), pomyślałem, że następny opis mnie nie zdziwi, a tu...huh. Medyk z dobrym dmg Ładny opis

Bo klasy w tej grze są bardzo niezrównowarzone- tak naprawdę ciężi gunner to taki silniejszy (ale zadający mniej obrażeń i nieumiejący się leczyć) soldier, ale jednak ten drugi jest lepszy. Najlepszą klasą jest za to komandos, ale granie nim daje raczej mało przyjemności.

Mnie aż zachęciło do zagrania chociaż grafika mnie odrzuca jak na taką strzelankę to nie dla mnie.

Zależy dla kogo, mi ta grafika odpowiada. Kwestia gustu, choć muszę przyznać, że by się przydał bloom i jeśli można to także HDR.

W grze dostępne są 3 klasy:

-Soldier jest bardzo szybki, celny i zadaje dość duże obrażenia. Trudno go trafić. Jego główną zaletą jest to, że w grupie zawsze się przyda gdyż jego zdolność leczenia często może uratować cały zespół, oprócz tego jego zdolności ofensywne, potrafią narobić szkód w szeregach wroga. Zdolność widzenia przez obiekty przydaje się do zachodzenia wroga od tyłu i atakowania z zaskoczenia, co naprawdę dobrze mu wychodzi. Granaty i materiały wybuchowe to drugi żywioł Soldiera, swoją umiejętnością rzucania kilku granatów jednocześnie potrafi wyłączyć nawet kilku przeciwników w jednym czasie. Żołnierz jako jedyna postać może odpychać nadjeżdżający czołg lub samochód, który chce go rozjechać. Ta umiejętność przydaje się też do odpychania natrętnych komandosów, którzy z zaskoczenia potrafią zabić takiego Soldiera kilkoma celnymi pchnięciami noża. Jednak naprzeciw tym wszystkim zagrożeniom Żołnierz ma w zanadrzu jeszcze jedną broń, czyli palące się pociski, które jednym strzałem podpalają przeciwnika, któremu nawet wiadro wody nie pomoże.

-Gunner jest standardowym mięśniakiem. Jest to przeciwnik, który niczego się nie obawia i wręcz kocha dźwięk przelatujących kul nad jego głową. No i ma prawo, gdyż potrafi wytworzyć tarcze wokół siebie i pobliskich towarzyszy, która absorbuje wszystkie ciosy. Dzięki tej zdolności jest osobą, z którą warto się trzymać na polu walki. Jeśli chodzi o jego sprawność to jest trochę ociężały z powodu ilości amunicji jaką ze sobą nosi i wielkości broni, która często jest równie duża jak on sam. Ta klasa dzięki swojemu unikalnemu uzbrojeniu, czyli bazooce potrafi jak żadna inna zniszczyć nawet najlepszy czołg z dość dużej odległości. Jest to najlepszy sposób na unieszkodliwianie przeciwnika na większym dystansie, ponieważ oprócz zadawanych obrażeń przez sam wybuch pocisku, mamy tutaj też obrażenia zadane przez grunt, gdyż osoba, która została tym uraczona wylatuje w powietrze na sporą wysokość. Niestety inne uzbrojenie Gunnera, tj. ciężki karabin maszynowy i strzelba nadają się głównie na bliższe starcia. Jedną z bardziej innowacyjnych umiejętności tej klasy jest unieszkodliwianie granatów, w jej otoczeniu. Jak każda klasa Gunner też posiada umiejętność tymczasowego zwiększenia zadawanych obrażeń.

-Commando jest najbardziej przebiegłą i wyrafinowaną klasą, gdyż jego umiejętność nagłego znikania i pozostawanie w takim położeniu bez ograniczeń może przysporzyć przeciwnika o co najmniej paranoiczny strach przed nieznanym. Jest raczej samotnikiem niż żołnierzem walczącym w drużynie. Porusza się w pozycji zgarbionej i lekko przykucniętej dzięki czemu może szybko i łatwo przemykać niezauważony jeśli w tym momencie nie może użyć swojego kamuflażu. Komandos doskonale radzi sobie z jednym przeciwnikiem, które atakuje z zaskoczenia od tylu i szybko wyłącza kilkoma szybkimi ale jakże skutecznymi pchnięciami noża, który potrafi być jeszcze bardziej morderczy, kiedy zostanie zatruty. Jak każdy snajper nosi karabin snajperski, który przydaje mu się to unieszkodliwiania przeciwników z bardzo dużej odległości, a dzięki kamuflażowi może spokojnie wypatrywać swojego celu i nie zostać wykrytym, aż do oddania strzału. Ta klasa z łatwością potrafi podejść do najbardziej czujnego czołgisty i podłożyć ładunek wybuchowy, który skutecznie niszczy pancerz czołgu. W razie wykrycia Commando posiada także umiejętność bardzo szybkiego biegu w chmurze pyłu, która uniemożliwia wycelowanie przeciwnikowi i bardzo szybkie oddalenie się w miejsce bezpiecznie, w którym mógłby znowu wtopić się w otoczenie. Ponadto ma zdolność umieszczania beczek z prochem, które wybuchają gdy przeciwnik jest blisko, dzięki temu jest to doskonała pułapka na wścibskich żołnierzy. Wielką zaletą tej umiejętności jest to, że Commando pozostaje niewidzialny podczas tej operacji.