Klasy pytanie

WItam, mam zamiar zaczac gre na PWE chcialbym sie zapytac o klasy a mianowicie o berka oraz sorca.

Gram juz od 6 lat w mmorpg i nie chodzi mi w tym temacie ktora jest op, tylko o to jak sie nimi gra poniewaz nie mialem okazji grac na cbt ani na stress tescie.

Lubie grac dps i zastanawiam sie jak wypada na tle dps sorc oraz berk. Czytalem rowniez o tym ze od 10 lvl ponoc mozna miec skille innej klasy, czy mozna zrobic berka/clera i czy to wogole dziala? dziekuje z gory za odpowiedzi.

jak to nazwałeś berek is stuneer czyli stunue często i gęsto robi przy tym dmg

mag to aoe dmg

clerik wiadomo

defender to tank ponoć najlepszy do pvp

można mieszać wszystko ze wszystkim a jak to działa niewiem bo nei sprawdzałem

Z własnego doświadczenia wiem, że nieźle trzeba nagłowić się nad dobrą hybrydą. Połączenia są naprawdę skuteczne o ile się je z głową robi, mono też daję radę.

oczy.... co ty wygadujesz....

Zerk nie ma stunow a knockdowny + high dmg + high hp/def z plate

Mag albo fire albo ice aoe+direct skille

cler healer + mage dps + buff

defender zalezy od skilli i gemow albo dps albo dobry tank i ta klasa posiada stuny

od 10 lvl mozna mieszac klasy najlepszy do pvp byl na becie zerk w plate (skill do uciekania + high crit + diago armor dajacy ice nova)

Jeśli chodzi o łączenie klas to poczytaj sobie na głównej stronie RaiderZ od Perfect World, a mianowicie w FAQ na temat tego, jakie bronie są dla danych klas. Np. używając laski i będąc Sorcererem, nie ma problemu, aby go połączyć z Clericiem bez zmiany broni. W grze jest ciekawa opcja przy pasku skilli, przy której dany pasek, można podporządkować zależnie od własnej woli do pierwszo- lub drugorzędnej broni. Dlatego jeśli mieszasz klasy, musisz zwrócić jaką bronią najlepiej grac, aby była dla obu klas lub bawić się w zmienianie broni. Oczywiście nie ma tu większych problemów, naciskasz Tab i broń się zmienia, jednak trwa to około 3-4 sekund.