Komedia

No więc jestem nowy w anime i poszukuje dobrej komedii wysyłajcie swoje propozycje

Anime które mi sie spodobały:

-Fiary Tail

-Highschool DxD

-Binbougami ga!

-Kissxsis

-Seitokai Yakuindomo

No na razie to tyle za dużo tego też nie oglądam bo nie mam teraz za bardzo co.

Moze zobacz One Piece. Dosc fajne anime i dlugie, zaliczane do tzw. tasiemcow. Nadal tworzeone, aktualnie 608 odc. Cos z komedia to ma, bo w wielu momentach mozna sie posmiac.

Moze zobacz One Piece. Dosc fajne anime i dlugie, zaliczane do tzw. tasiemcow. Nadal tworzeone, aktualnie 608 odc. Cos z komedia to ma, bo w wielu momentach mozna sie posmiac.

Akurat takie tasiemce nie zabardzo mnie interesuja

To Love Ru - Dobra komedia Ecchi, w sumie troche pod parodie podchodzaca. 2 lub 3 sezony po okolo 20 odc.

Seitokai no Ichizon - Komedia, Harem. Podobno jest, też drugi sezon, ale w słabej jakości bo nie było puszczane normalnie w TV tylko przez jakąś stronę czy coś i czekają na wersje DVD, żeby zrobić napisy.

Boku Wa Tomodachi Ga Sukunai i Boku Wa Tomodachi Ga Sukunai NEXT - j.w, komedia, harem. Ma być 3 sezon.

okej napewno sprawdze

Chuunibyou demo Koi ga Shitai :lol:

Toradora - świetny miks komedii i romansu

Angel Beats - przez pierwsze kilka odcinków przewija się dosyć spora dawka komedii, anime poważnieje dopiero na samym końcu ( 2-3 ostatnie odcinki )

AO NO EXORCIST

ICHIBAN USHIRO NO DAIMAOU

Welcome to the NHK

Kore wa zombie desu ka, Kore wa zombie desu ka 2? Of the Dead

Baka to Test Shoukanjuu, Baka to Test Shoukanjuu2:Ni

Full metal panic, Full metal panic fumoffu, Full metal panic secon raid

School Rumble, School rumble 2

Great Teacher Onizuka

Stary oglądnij sobie Naruto / Sword Art Online to są najlepsze anime :P

Hataraku - Maou Sama! . Początek może cię bardzo, i to bardzo zniechęcić, ale wymagane do oglądnięcia bo potem nie zrozumiesz o co chodzi. Jeżeli akcja się już powoli rozwinie, to naprawdę wciąga.

Mayo-Chiki!