Komp do 3000- 3500

Witam jestem laikiem jeśli chodzi o sprzęt komputerowy a jestem zmuszona zakupić nowy, przy czym cena nie mogłaby przekroczyć 3,5 tysiąca złotych. Chciałabym też żeby w cenie był wliczony dysk SSD . Czy ktoś mógłby mi doradzić jakie części kupić. I wiem że są już wątki na ten temat ale każde forum ma różne spojrzenie na temat, a mnie interesuje na dzień dzisiejszy co mam kupić. Z góry dziękuję za pomoc

Taki zestaw bez dysku ssd https://www.morele.net/inventory/info/HmAcvV/

SSD 128GB są mało opłacalne, lepiej wziąć 240GB, ale to koszt 350-400 złoty. Chyba, że chcesz SSD 240 GB zamiast dysku HDD.

Dysk SSD to takie coś co można dokupić zawsze. tak samo ram. ale nowego procesora, płyty głównej i grafiki nie kupisz bo to wydatek rzędu 1500zł ((za procek + mobo )/(grafikę))

Zestaw @Ksarou będzie odpowiedni, jedynie zmień kartę graficzną na gtx 1060 i jak mocno chcesz zamień tak jak kolega @polios3 napisał dysk hdd na ssd 240 gb dopłacisz do tego 200 zł i będzie równe 3500zł.

Zestaw @Ksarou będzie odpowiedni, jedynie zmień kartę graficzną na gtx 1060 i jak mocno chcesz zamień tak jak kolega @polios3 napisał dysk hdd na ssd 240 gb dopłacisz do tego 200 zł i będzie równe 3500zł.

Aż tak mi nie zależy, a czy ma znaczenie które GTx 1060 wybrać bo kilka rodzajów ich jest przynajmniej ja tak to widzę

Aż tak mi nie zależy, a czy ma znaczenie które GTx 1060 wybrać bo kilka rodzajów ich jest przynajmniej ja tak to widzę

Ja jestem fanboyem asusa więc stawiam na asus-a, Gigabyte też jest fajny.

MSI nienawidzę.

Palit meh..

Wbij sobie na allegro i zobacz tam jest zawsze taniej poszukaj tam STRIX-a od asusa albo GIGABYTE G1.

Wgl. właśnie się skapłem że jesteś dziewczyną, pozdrawiam szanowną panią gracz. :)