Witam, od prawie zawsze grałem na laptopie, postanowiłem to zmienić, chciałbym złożyć dobry wydajnościowo komputer. Podkreślam że jestem w tym zielony i chciałbym żeby ktoś uwzględnił wszystkie części (klawiaturę i mysz mam, monitor też na razie jakiś jest). Najlepiej żeby cena nie przekraczała 2500 złotych. Dodam jeszcze że bęęde grać w lola, wiedźmina, kilka mmorpgów, jakieś indyki no i na skyrima na modach się skuszę. Za pomoc bardzo dziękuję
Komputer 2500 zł
procek wez ten zamiast tego co jest w koszyku - https://www.morele.net/procesor-intel-core-i3-7100-3-9ghz-3mb-box-bx80677i37100-1115885/
Naprawdę sądzisz, że warto dopłacać 300 złoty do 7100? Przecież to jest różnica 10 fpsów. Już bardziej logicznym wyjściem byłoby kupno ssd zamiast tego 7100. Bezsens, po co h110 i upgrade biosu jak można dopłacić 30 złoty i mieć nową b250? Zasilacz też lepszy byłby z jakiegoś thermaltake/be quiet za te 215-30 złoty.
@Luilsen Jeżeli nie syfisz na komputerze i nie zużywasz za dużo miejsca na dysku to bierz coś takiego: https://www.morele.net/inventory/info/87XXmn/
A jeżeli 250GB to dla Ciebie za mało to zamień tego SSD na Toshiba p300. Pozdrawiam.
A, żeby nie być gołosłownym - test fps pc'ta z g4560 i rx470 https://www.youtube.com/watch?v=-b-K1Gb5_0k
https://www.morele.net/inventory/info/cC03si/ - link zmodyfikowany o złozenie komponentow za 1 zl.
Konfiguracja do gier w 1080p w Ultra ustawieniach 60 fps bez ustawien zawansowanych jak ssao, deph of field,czy onkluzja otoczenia. Zdecyduj sam czy Ci potrzebne DVD, jesli nie to zejdziesz ponizej 2,5k zl. Nie da sie nic mocniejszego złożyć, jak ktos mnie pobije zostawie mu lajka ^^
ps. oczywiscie musisz wklepac kodzik na free skladanko komponentów : W3FHN58JFW
ps2. Czemu jedna kość 8gb, a nie w dualu 2 x 4? Uznałem, ze w przyszlosci mozna dokupic kosc 4 lub 8gb dla lepszej wydajnosci.
Teraz jest perfect